„Po důkladném zvážení jsme pro klienty připravili možnost exkluzivní bankovní služby od České spořitelny, která patří k předním finančním institucím v ČR. Pokud se Premier klienti na základě vlastní volby rozhodnou využít této příležitosti, mohou i nadále využívat jak vysoký standard služeb ve stávající pobočkové síti, tak profesionalitu svých osobních bankéřů, kterým důvěřují. Usilujeme o to, aby přechod pro naše klienty byl co nejjednodušší,“ uvedl Arjan van den Berkmortel, CEO české pobočky HSBC Bank plc.
„Klientům HSBC poskytneme transakční účet a související služby ve srovnatelném rozsahu a zároveň zachováme stávající standardy obsluhy. Pobočky HSBC budou i nadále poskytovat služby výhradně této klientele, která zároveň získá výhody plynoucí z např. toho, že máme nejširší síť bankomatů nebo nejobsáhlejší internetové bankovnictví,“ uvedl Martin Techman, ředitel úseku rozvoj obchodu České spořitelny. „Chceme tímto krokem vstoupit do nového segmentu movitých klientů a díky know-how od HSBC využít jedny z celosvětově nejlepších zkušeností v oblasti obsluhy této klientely,“ dodal Martin Techman.
HSBC Bank plc – pobočka Praha bude nyní soustředit své zdroje na firemní bankovnictví. V této oblasti je její přidaná hodnota vyšší než u místních bank, obzvláště pak v oblasti podpory mezinárodního obchodu. Prostřednictvím své rozsáhlé sítě poskytuje skupina HSBC exportní finanční služby klientům ve více než 86 zemích a teritoriích světa.