- Pojistnou událost oznamte České pojišťovně prostřednictvím linky 841 114 114.
- Před vytočením tohoto čísla si připravte údaje, které za vás operátor po telefonu vyplní. Jde zejména o
- číslo pojistné smlouvy (není-li známo, je třeba uvést rodné číslo osoby, která pojištění sjednala)
- stručnou charakteristiku škody, ke které došlo
- kdy k této škodě došlo
- jaký je rozsah škody
- jaké je na vás spojení (telefon/mobil)
Pokud je dům neobyvatelný, uveďte prosím adresu, na které budete k zastižení.
- Zamezte vzniku dalších pojistných událostí. S úklidem a opravami proto nečekejte až na příchod pracovníka pojišťovny, ale začněte hned. Ještě předtím však poškozené a zničené věci vyfotografujte.
- Budete-li chtít vyplatit zálohu ještě před likvidací pojistné události, sdělte to prosím mobilnímu technikovi, který k Vám přijde udělat prohlídku. Standardní likvidace jinak probíhá na základě předložených faktur.
- Odpovědi na dotazy, týkající se stavu vaší pojistné události, zjistíte prostřednictvím čísla 841 114 114.
Vstoupit do diskuze
0 komentářů