22. 12. 2009
Subjekty:
Allianz pojišťovna
Allianz pojišťovna zasílá klientům přidělené číslo škody emailem nebo sms ihned po jejím nahlášení
Allianz pojišťovna rozšířila rozsah on-line služeb klientům o automatické zaslání přiděleného čísla škody emailem nebo sms. Klient tak bezprostředně po nahlášení pojistné události obdrží číslo, díky kterému může vstoupit do zabezpečeného systému na internetu a zde sledovat průběh vyřizování své pojistné události. Může zde vkládat dokumenty potřebné k likvidaci a komunikovat s pojišťovnou.
Pavel Novotný, ředitel úseku likvidace pojistných událostí Allianz pojišťovny říká: „Symbolicky jsme tak uzavřeli kruh on-line komunikace s klienty od okamžiku nahlášení škody, přes celý proces likvidace až do vyplacení finančních prostředků.“
Klienti Allianz pojišťovny v případě pojistné události mohou on-line na webových stránkách:
– nahlásit pojistnou událost
– získat přidělené číslo škody emailem nebo sms
REKLAMA
– sledovat stav likvidace po jednotlivých krocích
– vkládat do systému dokumenty potřebné k likvidaci své pojistné události
Allianz rovněž zdokonalila systém telefonní komunikace:
– klienti si mohou při volání na „modrou linku“ vybrat službu call-back pro případ, kdy nemohou nebo nechtějí čekat, až je systém přiřadí k telefonnímu operátorovi.
REKLAMA
Allianz pojišťovna byla jednou z prvních pojišťoven na českém trhu, které klientům nabídly možnost sjednávání pojištění on-line (přes internet a telefonicky). Dnes si klienti mohou sjednat cestovní pojištění, pojištění vozidel, pojištění majetku a odpovědnosti, penzijní připojištění. Na internetu mají k dispozici interaktivní průvodce i kalkulátory pro výpočet pojistného a řadu on-line služeb pro zjednodušení a zrychlení komunikace s pojišťovnou. Mají zde i náhled na své pojistné smlouvy s informacemi o zaplaceném pojistném a termínu další splátky a řadu dalších užitečných informací. Součástí těchto komplexních služeb je i on-line likvidace.