„Dnešní doba vyžaduje krátké, jasné a především vizuální informace a všechny tyto požadavky webová televize splňuje,“ říká André Léger, předseda představenstva a generální ředitel Modré pyramidy. „Reportáže umístěné na webové televizi nám umožňují oslovit naše zákazníky formou, která je pro ně nejvíce přijatelná. Zkušební provoz televize jsme zahájili před třemi měsíci a z prvních zkušeností víme, že zájem o reportáže je opravdu vysoký,“ dodává Hana Vaněčková, ředitelka externí a interní komunikace Modré pyramidy.
V současné době reportáže webové televize www.mopytv.cz informují o produktech a novinkách Modré pyramidy. Během několika týdnů se mohou diváci této televize těšit na nový, originální formát: "V těchto dnech zahajujeme výrobu „Akademie Modré pyramidy“, která bude jednoduchým způsobem vysvětlovat princip stavebního spoření, úvěrů a možnosti jejich využití pro financování koupě či opravy nemovitosti, ale i dalších bankovních a pojišťovacích produktů. Prostředníkem nám budou příběhy konkrétních rodin, které tento způsob financování využívají," doplňuje David Koláček z agentury Genius Media, která www.mopytv.cz pro Modrou pyramidu vyrábí.
Další součástí mopytv.cz budou reportáže vycházející z podnětů diváků. Týkat se budou zejména konkrétních řešení individuálních otázek těch, kteří si s financováním nevědí rady.
Každý týden budou vznikat nové reportáže a Modrá pyramida očekává, že měsíčně mopytv.cz uvidí desetitisíce diváků. Ještě letos chce Modrá pyramida začít využívat webovou televizi v rámci interní komunikace.