30. 03. 2023
Chameleon je nová liška. Tváří ČSOB Stavební spořitelny se po 30 letech stává zvídavý chameleon
ČSOB Stavební spořitelna po 30 letech mění svou tvář. Lišku vystřídá chameleon, který je tváří úspěšného komunikačního konceptu skupiny ČSOB již od roku 2021. Skupina tímto krokem naplňuje svou strategii jednoho silného brandu ČSOB, pod kterým nabízí všechny produkty a služby. Chameleon tedy nově zastřeší i stavební spoření a úvěry na rekonstrukce.
„Proč si to komplikovat? To je motto, které provází život našeho chameleona a vlastně je to i odpověď na to, proč měníme naši tvář. Naše skupina jde dlouhodobě cestou jasné a jednotné komunikace. Našim cílem je vytvořit jeden silný brand – skupinovou strategii značky, která bude propojena se všemi našimi finančními službami, a to se nám dlouhodobě daří. Naposledy jsme v rámci těchto změn představili vloni v létě ČSOB brand i na pobočkách České pošty,“ oznamuje k novince Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ve skupině ČSOB.
Velká změna, velká kampaň
ČSOB Stavební spořitelna vysvětlí změnu velkou televizní kampaní. Kampaň poběží od 3. dubna do 21. května nejen na televizních obrazovkách, ale také v rádiu a v online prostoru. Zároveň během jara zvenku přelepíme všech našich 350 poradenských míst a kanceláří. Dojde samozřejmě i k výměně všech POS materiálů a plakátů.
Z chameleona je hvězda
REKLAMA
Myšlenkou kreativního konceptu jsou hvězdné zprávy, ve kterých moderátor oznamuje změnu tváře ČSOB Stavební spořitelny jako opravdovou zpravodajskou senzaci. Zprávy vidí i chameleon a ihned mu je jasné, že on je tím “velkým zvířetem“, které by mělo lišku nahradit. Animovaný spot namluvila Veronika Khek Kubařová.
Stavebko nejúspěšnějším spořicím produktem Čechů
I v roce 2022 se ukázalo, že stavební spoření zůstává atraktivním spořícím nástrojem pro většinu domácností. Nově bylo uzavřeno 570 000 smluv, což je nejvyšší počet za posledních 8 let. Objem poskytnutých úvěrů stavebními spořitelnami ‒ 54 mld. Kč ‒ sice nedosahuje výsledků rekordního roku 2021, nicméně se jedná o jeden z nejlepších výsledků od roku 2010. Pro velkou část veřejnosti se jedná o spořící produkt číslo jedna. Dlouhodobě se ukazuje, že aktivní smlouvu o stavebním spoření má téměř 1/3 Čechů. K zájmu o stavební spoření v současnosti přispívají zajímavé úrokové sazby na spořících účtech, ale také dostupnost úvěrů a jejich příznivé sazby ve srovnání s hypotékou.
Kreativní agentura: Zaraguza
Mediální agentura: Lion Communications
Produkční agentura: Boogie Films a Alkay Animations Prague
REKLAMA
Creative lead: Judita Růžičková
Account director: Anna Nedelská
Odkaz na televizní spot: https://youtu.be/vCQSQ5PK3zg