Kryptoměnový seriál, díl 9. – Samoregulace a regulace kryptoaktiv
Píšeme na Investujeme.cz: Výraznější nástup samoregulačních mechanizmů lze pozorovat v oblasti e-commerce přibližně od roku 2000. V souvislosti se snahou o vybudování důvěryhodnosti a zvýšení tržeb, byly eshopy nucené přistoupit na různé druhy „příslibů“ vůči zákazníkům, kde se zavazovaly chovat se nad rámec zákonů (regulace) ve prospěch zákazníka. Nejznámější samoregulací (která byla později implementována do regulace – zákonů) byla možnost vrácení zboží, která dokonce „přerostla“ i do kamenných prodejen, kde je dnes standardem. Zároveň vznikly různé portály, srovnávače, stránky s recenzemi a podobně, které výrazně přispěly ke zkultivování odvětví.
Více se dočtete v článku „Kryptoměnový seriál, díl 9. – Samoregulace a regulace kryptoaktiv“ na serveru Investujeme.cz.