EUR 25.355

USD 24.337

REPO sazba ČNB 4.0 %

Inflace 2.8 %

EUR 25.355

USD 24.337

07. 10. 2009

0 komentářů

Hyposervis a UNIQA inovují oblast pojištění hypoték

 


 

Tuto obavu lze ale úspěšně eliminovat včasným pojištěním schopnosti splácet. Ale právě fakt, že si v minulých letech většina žadatelů o hypotéku své splátky nepojistila, současné vnímání této obavy naopak prohlubuje. Při prodeji nových bytů tak tento vliv vystřídal dosavadní vliv čekání na pokles cen nemovitostí i úroků z hypoték, který bylo možné sledovat v první polovině roku. Řada lidí, kteří by za normálních okolností koupili byt k bydlení, omezila zájem o nové byty zejména proto, že se zvýšila jejich obava toho, že v případě ztráty práce nebudou mít z čeho svou hypotéku splácet . Hypoteční makléř Hyposervis a Pojišťovna UNIQA proti tomuto negativnímu psychologickému trendu uvedli na trh unikátní pojistný produkt SichrJob, který tyto obavy při nákupu nového bytu výrazně eliminuje.

Pojištění hypoték SichrJob

Nový produkt pojištění hypoték SichrJob se svým pojetím podstatně odlišuje od všech dosavadních produktů na trhu zaměřených na pojištění schopnosti splácet hypotéky. SichrJob v sobě kombinuje tři hlavní faktory. Maximální komfort produktu, minimální omezení a výluky z  pojistného plnění
a nepředstavuje pro klienty žádný náklad, protože jej hradí jako benefit developer, a to na tři roky dopředu. Jeho vzniku předcházela velmi pečlivá analýza očekávání a potřeb klientů a účel,
proč vznikl, je úzce spjatý s hlavním byznysem Hyposervisu – zajišťování hypoték v developerských projektech. SichrJob je určen výhradě pro klienty developerských společností, kteří si kupují nové byty v bytových projektech. Cílem SichrJobu je eliminovat pro hypoteční klienty dopady krize
po dobu, po kterou lze odhadnout její nejtěžší následky.

„Od počátku roku sledujeme změny v chování klientů, kteří uvažovali nebo uvažují o koupi nového bytu. Na počátku roku to byl šok z rychlého nástupu finanční krize. Tento šok na jaře vystřídalo očekávání poklesu cen nemovitostí a po několikanásobném snížení základních sazeb ČNB i čekání
na pokles úrokových sazeb z hypoték. Zhruba od června ale sledujeme jiný trend. Lidé již tolik nespekulují a neočekávají další  pokles cen. Na místo toho v důsledku dlouhotrvajících negativních zpráv stále prohlubují své obavy z budoucnosti. Lidé omezili zájem o nové byty zejména proto, že se zvýšila jejich obava z toho, že pokud si na koupi nového bytu vezmou hypotéku, nebudou ji mít, v případě ztráty práce, z čeho splácet. Potvrdily se tak již i v praxi závěry studie „Finanční krize
v rezidenčním developmentu“, kterou zpracovaly společnosti Deloitte a Hyposervis v březnu tohoto roku,“

řekl Ing. Milan Roček, předseda představenstva Hyposervis. „Při tvorbě produktu SichrJob jsme se tedy primárně zaměřili na odstranění tohoto psychologického problému. Na to, abychom minimalizovali obavy lidí z neschopnosti splácet hypotéku v případě ztráty práce. SichrJob, který jsme vyvinuli ve spolupráci s Pojišťovnou UNIQA, předčil naše očekávání. Pojišťovna UNIQA se projevila jako velmi inovativní partner, schopný aplikovat do konkrétních produktů praktické aktuální poznatky. Aktuálně to potvrzuje i velký zájem našich developerských partnerů o tento typ benefitu, který nakupují pro své klienty.“

„Předpremiérou SichrJobu jsme před třemi měsíci odstartovali u projektu Modřanský háj. V průběhu léta projevila zájem o zavedení SichrJobu, jako klíčového benefitu, celá řada českých i mezinárodních developerů,“
doplnil Ondřej Roček, obchodní a marketingový ředitel Hyposervis, a dodal : „SichrJob tak vykročil plnou rychlostí na developerský trh. Očekáváme, že SichrJob ulehčí řadě klientů spaní a umožní jim přikročit k odkládanému kroku – rozhodnout se pro koupi vlastního bytu.“

REKLAMA

SichrJob již na sedmi projektech šesti předních developerů

SichrJob můžeme od dnešního dne nalézt jako benefit u sedmi developerských projektů. Developeři, kteří je realizují, sjednali aktuálně toto exkluzivní pojištění schopnosti splácet hypotéku pro přibližně 400 bytů ve svých projektech. Jedná se o:

BCD Group:                           projekt „Dvůr nad Rokytkou“ a „Zahrady nad Rokytkou“

Sogeprom:                              projekt „Rezidence Oáza Michle“

REKLAMA

Quinlan Private Golub:                       projekt „Modřanský háj“ – 1.etapa

SPGroup:                                projekt „Ke Kunratickému zámku“

DavCor:                                  projekt „Jubileum“

Doma je Doma:                                   projekt „Vilky Buštěhrad“

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.32 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%

5.52%

5.51%

5.49%

5.42%

5.38%

5.34%

5.32%
Historie vývoje

 

 



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.