28. 05. 2010
Subjekty:
Slavia pojišťovna
Slavia pojišťovna dorazila do poškozené obce Troubky jako první
„Chceme našim klientům, kteří se dostanou do svízelné situace, pomoci co možná nejrychleji. Naše pracovníky jsme proto ihned poslali do nejpostiženějších míst,“ říká Ing. Petr Bečička, ředitel likvidace ze Slavia pojišťovny. „Vyřízení pojistné události však mohou výrazně urychlit svým chováním i sami naši klienti, stačí dodržet některá základní pravidla a postupy při nahlášení škody,“ dodává Bečička.
Jak správně postupovat pro co nejrychlejší vyřízení pojistné události:
– co nejdříve sepsat seznam poškozených věcí a přehled zaslat do pojišťovny, formulář pro nahlášení škody vč. seznamu poškozených, zničených nebo odcizených věcí je k dispozici na www.slavia-pojistovna.cz v sekci „Chci nahlásit škodu“
– dokumentovat škody před samotným odstraňováním následků
– co nejdříve začít s odstraňováním škod a zabránit tak dalšímu nárůstu škod
– uschovat poškozené věci k prohlídce (elektronika, spotřebiče atd., pokud to nelze, tak pořídit fotodokumentaci)
–