Inovovaná webová prezentace, na které spolupracovalo grafické Studio Element, nabízí přehlednou strukturu, jednoduchou orientaci, nový design i grafiku v souladu s novou korporátní identitou ZEVYP a.s. Kromě vzhledu a struktury stránek doznal změn i samotný obsah webu. Návštěvníci na stránkách nově naleznou mimo jiné informace o veškerém aktuálním dění okolo společnosti, o poskytovaných službách, včetně ceníku.
„Naše původní stránky fungovaly řadu let v nezměněné podobě. Web byl statický a návštěvníci se z něj mnoho informací nedozvěděli,“ vysvětluje důvody změny obchodní ředitel Jan Bláha a dodal: „Respektujeme současný trend, kdy naši potenciální obchodní partneři volí jako první průzkumný nástroj právě internet. Proto jsme se rozhodli připravit nový koncept webových stránek, které by nám v tvrdém boji s konkurencí měly pomoci.“
Dalším krokem v naplňování korporátní identity budou obchodní materiály, na kterých společnost v současné době pracuje.