EUR 25.330

USD 24.057

REPO sazba ČNB 4.0 %

Inflace 2.8 %

EUR 25.330

USD 24.057

Text: Jiří Havelka

06. 06. 2013

0 komentářů

Povodně: Jak postupovat v případě pojistné události

 


 

Nezapomeňte nejprve pečlivě zkontrolovat statiku, rozvody energií a kanalizaci. Zlikvidujte vodou kontaminované potraviny, plodiny a uhynulé zvířectvo a dodržujte základní hygienická pravidla. Máte-li studnu, nepijte hned vodu z místních zdrojů. Pokud vám velká voda vezme například platební karty nebo telefon okamžitě vše zablokujte. Více čtěte v našem předchozím článku.

Praktické rady v bodech:

  1. nejdříve učiňte veškerá opatření, aby nedošlo ke vzniku další škody nebo jejímu rozšíření;
  2. proveďte fotodokumentaci stavu nemovitosti i poškozených movitých věcí, některým pojišťovnám stačí doložená fotodokumentace a jiné vyžadují při kontrole mobilním technikem zdokumentování příčiny škody a tedy pokud je to možné ponechte poškozené věci na svém místě;
  3. nahlaste škodní událost (viz Možnosti hlášení pojistné události);
  4. připravte si seznam poškozených věcí a shromážděte potřebné doklady a dokumenty k nim (záruční listy, faktury, apod.);
  5. po ohlášení škodní události budete kontaktováni likvidátorem, který si s Vámi sjedná termín návštěvy, a domluvíte se na dalších krocích.

Náklady, které jsou prokazatelně vynaložené na likvidaci škody, mohou být součástí výplaty pojistného plnění, ukládejte tedy účtenky nebo jejich přehled veďte v evidenci.

Možnosti hlášení pojistné události:

Pojišťovna

on-line formulář

tel. kontakt

další možnosti

ostatní informace

Allianz

formulář

841 170 000 8:00 –22:00

korespondenčně – Allianz pojišťovna, Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8

info

Axa

formulář

292 292 292 (volba č. 5)

osobně na kontaktním místě Axa

info

ČP

formulář

841 114 114 7:00 – 19:00

korespondenčně – Česká pojišťovna a.s., P.O.Box 305, 601 00 Brno

info

ČPP

formulář

841 444 555

osobně na kterékoliv pobočce

info

ČSOB

Klient online

800 100 777

info@csobpoj.cz

info

Generali

formulář

844 188 188 7:00 – 19:00

x

info

Kooperativa

formulář

841 105 105

na libovolném obchodním místě; korespondenčně – Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice

info

Uniqa

formulář

800 120 020

hlaseni.PU@uniqa.cz

info

Wüstenrot

x

800 225 555, 257 092111

centrum.skod@wuestenrot.cz

info

Co potřebuji k nahlášení pojistné události:

  • číslo pojistné smlouvy, ze které bude způsobená škoda uplatněna (někdy postačí rodné číslo pojistníka);
  • identifikační údaje pojistníka/pojištěného;
  • datum, čas a místo vzniku škodní události;
  • příčinu a škody (popis škodního děje);
  • rozsah škody (fotodokumentaci a další doklady si pojišťovna vyžádá později nebo po domluvě s likvidátorem) a předpokládanou výši škody.

Zpracovala Monika Palátová

 

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.32 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%

5.52%

5.51%

5.49%

5.42%

5.38%

5.34%

5.32%
Historie vývoje

 

 


Související články

Inflace a Vánoce nahrávají podpojištěnosti u domácností

Listopadová inflace stoupla na 16,2 procenta. Důsledkem toho je zdražování takřka veškerého zboží. Jenže vyšší ceny také zvyšují hodnotu vaší domácnosti, zvlášť jestli jste se pustili do rekonstrukce nebo vám Ježíšek nadělí novou elektroniku.

Text: Monika Lukešová

14. 12. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *