27. 02. 2012
Subjekty:
Stavební spořitelna České spořitelny
Nový web Burinka.cz vsadil na rychlou a snadnou orientaci
„S Buřinkou.cz si rozumím“ bylo motto, pod nímž SSČS a FG Forrest připravily nový komunikační koncept webových stránek Buřinky. Maximálně srozumitelné informace o produktech umístěných hned na úvodní stránce, logické uspořádání informací, možnost snadné orientace v nové struktuře a rychlá komunikace byly stavebními kameny projektu.
Nový způsob prezentace produktů postavený na přehlednosti a jednoduchosti vede každého uživatele k rychlé a snadné orientaci v nich. Přímo na úvodní stránce uživatel nalezne jednoduché posuvné kalkulačky s možností simulace parametrů spoření a úvěrů a získá tak představu o možnostech řešení své vlastní finanční, resp. bytové potřeby. Dospěje-li uživatel na základě získaných informací k rozhodnutí ihned uzavřít smlouvu o stavebním spoření, může tak učinit prostřednictvím on-line formuláře. K získání dalších informací nebo kontaktu na poradce mu slouží kontaktní formulář.
Další připravovanou novinkou bude mj. funkce Google maps, jejímž prostřednictvím si uživatel najde nejbližší prodejní místo, kde bude moci uzavřít stavební spoření nebo jednoduše získat od Buřinky úvěr na bydlení.