05. 10. 2010
Subjekty:
Modrá pyramida stavební spořitelna
Podzimní novinky Modré pyramidy: Moudré spoření, Rychloúvěr a nový komunikační koncept
Moudré spoření, ojedinělá novinka na trhu stavebního spoření
Moudré spoření je určeno jak stávajícím klientům Modré pyramidy, tak i novým zájemcům, kteří se rozhodují uzavřít smlouvu o stavebním spoření. Základem Moudrého spoření je totiž nadstandardní zhodnocení prostředků, které klient vloží na svůj účet v době tzv. upisovacího období. V průběhu podzimní kampaně získají „extra úrok 2 % + 2 %“ všichni klienti s novou smlouvou o stavebním spoření, tedy k běžným 2 % úroku z vkladu Modrá pyramida nabízí další zvýhodnění v podobě dodatečného úroku ve výši 2 % p.a. Pokud tedy klient zvolí Moudré spoření, může počítat s tím, že částka, kterou vloží na svůj účet v průběhu tzv. upisovacího období, které trvá čtyři měsíce po přijetí Návrhu na uzavření smlouvy, bude úročena bezkonkurenční úrokovou sazbou 4 % p.a. po dobu jednoho roku. Podmínky pro kampaň „extra úrok 2 % + 2 %“ klient splní tak, že si založí stavební spoření u Modré pyramidy v době od 4. října 2010 do 31. ledna 2011 s maximální cílovou částkou 1 000 000 Kč a vloží na svůj účet stavebního spoření minimálně 10 000 Kč.
Rychloúvěr bez zajištění až do výše 300 000 Kč
Po zkušenostech s poskytováním Rychloúvěru pro dlouholeté klienty, rozšiřuje nyní Modrá pyramida tuto nabídku i pro nové klienty. Rychloúvěr nabízí rychlé a jednoduché řešení běžných modernizací a rekonstrukcí bydlení, jako je například zateplení fasády, výměna oken, modernizace koupelny nebo kuchyně. Klient si může půjčit až 300 000 Kč, úvěr bude mít rychle vyřízen a to s minimem potřebných dokladů a bez nutnosti ručitele či zástavy nemovitostí. Klienti Modré pyramidy, kteří již pravidelně spoří nemusejí dokonce ani dokládat své příjmy. Úroková sazba Rychloúvěru je od 6,49 % p.a. (při splácení úvěru prostřednictvím běžného účtu v Komerční bance).
Informace „jak financovat“, ale hlavně „jak rekonstruovat“ byt, střechu, bytové jádro, nebo jak modernizovat koupelnu či zateplit fasádu jsou veřejně dostupné v rubrice „Radíme“ na webové televizi: www.mopytv.cz. Modrá pyramida tak poskytuje společně s finančním poradenstvím také praktické rady, jak nejlépe Rychloúvěr využít.
REKLAMA
Nový komunikační koncept s důrazem na logo v podobě pyramidy
Od 4. října přichází Modrá pyramida s novým komunikačním konceptem, na kterém se podílela reklamní agentura EURO RSCG. Opouští symbol rodinky a psa Mopyho (ten bude využíván pouze ve spojení s produkty pro děti). Nově bude v popředí logo v podobě pyramidy a v komunikaci bude kladen důraz na spolehlivost, profesionalitu a inovativnost. Logo bude doplněno novým mottem „Vezměte to za dobrý konec“.