„Cetelem je připraven vyjít vstříc všem klientům, kteří byli postiženi povodní a kteří zároveň mají spotřebitelský úvěr u naší společnosti. Je potřeba, aby se s námi spojili buď na základě písemné komunikace (možno využít e-mail poradna@cetelem.cz), anebo prostřednictvím našich zákaznických linek 596 103 400 nebo 257 080 400,“ sdělil Dušan Zenáhlík, ředitel Správy vymáhání pohledávek společnosti Cetelem.
Klientům, kteří nebyli doposud v prodlení se splácením své půjčky a nejsou tedy ve vymáhacím procesu, Cetelem od minulého týdne nabízí odklad řádné měsíční splátky, a to bez poplatku, případně anuluje poplatek za odeslanou upomínku. „Věřím, že i toto krátkodobé opatření pomůže klientům překonat situaci, ve které se nyní nacházejí,“ řekl D. Zenáhlík. Navíc, pokud klient nestačil reagovat na zaslanou upomínku v měsíci srpnu, bude Cetelem obdobně postupovat i září, vždy však na základě osobního kontaktu s klientem.
„Pokud se již klient nachází v procesu vymáhání, jsme pak schopni nabídnout individuální řešení na základě detailního posouzení klientovy situace.“ dodal D. Zenáhlík.