12. 08. 2010
Subjekty:
Komerční pojišťovna
Komerční pojišťovna potvrdila ve 2. čtvrtletí 2010 pozici druhé nejvýznamnější pojišťovny na trhu životního pojištění
"V průběhu finanční krize, kdy se klienti obávali rizikových investic, výrazně vzrostl zájem o garantované produkty. Na tyto změny klientských potřeb a preferencí jsme dokázali flexibilně reagovat nabídkou pojistných produktů s garantovaným zhodnocením. Ta je v době nestability finančních trhů pro české spotřebitele velmi atraktivní“, uvedl Stéphane Corbet, člen představenstva Komerční pojišťovny.
Klíčové produkty Komerční pojišťovny – investiční pojištění Vital Invest a životní pojištění Vital Premium – zajišťují klientům nadstandardní zhodnocení, které v loňském roce činilo 3,5 % p. a. a 3,6 % p. a. I pro rok 2010 garantuje Komerční pojišťovna minimální zhodnocení v atraktivní výši 3 %, resp. 3,1 % p.a., přičemž celkové zhodnocení za rok 2010 může být vyšší, než minimálně garantované, v závislosti na dosažených hospodářských výsledcích pojišťovny.
„Zejména díky těmto dvěma produktům potvrdila Komerční pojišťovna skvělé výsledky z 1. čtvrtletí na poli životního pojištění a nadále zůstává zajímavou příležitostí pro zhodnocení prostředků klientů,“ doplnil Stéphane Corbet.