24. 06. 2010
Subjekty:
Stavební spořitelna České spořitelny
Stavební spořitelna České spořitelny bude klienty zdarma informovat formou SMS o operacích na úvěrových účtech
„Největším přínosem zasílání SMS o operacích na úvěrovém účtu, vedle toho, že zrychlí komunikaci banky s klientem, je také preventivní funkce této služby. Tím, že upozorníme klienta, že například neuhradil splátku, nebo nezaslal smluvní dokumentaci, mu umožníme situaci včas „bezbolestně“ řešit. Klienti někdy jen zapomenou, nebo nestihnou plnit smluvní povinnosti,“ uvedl Vojtěch Lukáš, člen představenstva a náměstek generálního ředitele Stavební spořitelny České spořitelny. „Chceme touto službou klienty ochránit před zbytečnými komplikacemi,“ dodal.
SSČS bude prostřednictví SMS informovat klienta o těchto operacích:
· čerpání úvěru (níže ukázka textu zprávy)
· výplatě uspořené částky po poskytnutí úvěru ze stavebního spoření
· neprovedeném čerpání úvěru
REKLAMA
· nezaplacené splátce (platba) na úvěr
· neprovedeném inkasu (níže ukázka textu zprávy)
· kvitanci, tj. potvrzení o splacení závazků a zániku zajištění z tohoto důvodu
· nedodání smluvní dokumentace ve stanoveném termínu.
REKLAMA
SSČS bude poskytovat službu SMS k úvěrovému účtu klientům, kteří o ni požádají v Žádosti o poskytnutí úvěru. Službu si formou individuální žádosti zaslané v dopise na adresu SSČS mohou objednat také klienti, kteří uzavřeli úvěrovou smlouvu již dříve.
SSČS bude posílat SMS na telefonní čísla mobilních operátorů O2, T-mobile a Vodafone. Zprávy bude SSČS zasílat na telefonní číslo, které klient uvede v Žádosti. Klient bude moci v průběhu smluvního vztahu telefonní číslo měnit, případně i službu zrušit. O tyto změny, které nebudou zpoplatněny, klient musí písemně požádat.
V případě, že klient uzavřel více úvěrových smluv, SSČS bude zasílat SMS ke všem aktivním úvěrům, ale pouze na jedno zvolené telefonní číslo. Klient si může také vybrat, k jakým konkrétním úvěrům chce SMS zasílat.