24. 03. 2010
Subjekty:
Oberbank
Oberbank AG nesouhlasí a ohrazuje se proti výsledkům ankety „VSTŘÍCNÁ BANKA“
Začátkem toho týdne proběhla v médiích (Blesk, Euro, atd.) informace o výsledcích OVB ankety na téma Vstřícná banka. V této anketě Oberbank AG zaujala až poslední místo, a proto jsme se rozhodli prověřit všechny okolnosti.
Po velmi snadném prověření – návštěvě stránek pořádané ankety (www.vstricnabanka.cz) jsme dospěli ke zjištění, že tato anketa NEMÁ ŽÁDNOU VYPOVÍDAJÍCÍ hodnotu!!! Hlasovat mohou pouze registrovaní uživatelé a v případě Oberbank AG jich bylo pouze 18 (s hlasem Oberbank AG marketingového oddělení – 19!!!). Samozřejmě hlasování marketingového oddělení Oberbank AG okamžitě značně pozměnilo pořadí ostatních bank!!!
U banky na prvním místě hlasovalo více osob – 40 osob, což ale samozřejmě není REPREZENTATIVNÍ VZOREK. Navíc server Oberbank AG předem o takové anketě neinformoval, nevyžádal si souhlas se zařazením do takové ankety, neoprávněně použil logo Oberbank AG a uváděl ohledně Oberbank AG zastaralé, popř. nepravdivé či nepřesné údaje!
V tuto chvíli zvažujeme právní kroky proti poškození dobrého jména Oberbank AG a žádáme i ostatní média, aby i do budoucna zamezila šíření nepřesných informací, které nemají dostatečnou vypovídající hodnotu!!!