23. 10. 2009
Subjekty:
Modrá pyramida stavební spořitelna
Stavební spoření pro nové i stávající klienty u Modré pyramidy zdarma
Nabídka platí pro nové smlouvy s cílovou částkou až 200 000 Kč a vkladem, který musí do konce roku 2009 dosáhnout alespoň 20 000 Kč. Což je mimo jiné potřebná částka pro získání plné státní podpory ve výši 3 000 Kč a pro maximalizaci výnosu. Výhodu získá ale i ten, kdo bude chtít uzavřít smlouvu s jinou cílovou částkou – například pokud se klient rozhodne pro cílovou částku 100 000 Kč a vloží do konce roku na účet stavebního spoření alespoň 10 000 Kč, získá od Modré pyramidy prémii ve výši 1 000 Kč.
Velice lákavá je ovšem příležitost také pro stávající klienty. Ti si mohou zdarma navýšit cílovou částku a to prostřednictvím nového produktu Prodloužení PLUS, čímž si zároveň prodlouží dobu spoření za stávajících podmínek.
S cílem oslovit co nejvíce nových i stávajících klientů připravila Modrá pyramida masivní mediální kampaň, jejíž součástí je velice nápaditý televizní spot v duchu současného komunikačního konceptu včetně oblíbeného maskota MOPYho.