Všechny změny mají za cíl zvýšit komfort uživatele a dále zpřehlednit poskytované informace o bance a jejích produktech. Novinkou na webu se stala sekce Financování nemovitostí. Klient si jednoduše zvolí nemovitost, kterou chce financovat a nechá se provést hypotékou krok za krokem. V závěru se rozhodne, zda si úvěr sjedná na pobočce nebo prostřednictvím webu. Přímo na úvodní straně webu jsou k dispozici také základní úrokové sazby a odkaz na sazebník poplatků.
„Hypoteční banka byla vždy lídrem trhu v otevřené komunikaci s klienty. Naše webové stránky se v roce 2007 staly absolutním vítězem soutěže WebTop100 a vloni ve stejné soutěži získaly první místo v kategorii Finance. Tato ocenění jsou pro nás dokladem, že jdeme správnou cestou. I nadále je budeme vylepšovat, proto jsme se rozhodli nabídnout návštěvníkům webu informace v ještě přehlednější a srozumitelnější podobě,“ říká Bohdan Suchánek, ředitel marketingu a PR Hypoteční banky.
Změna stránek přináší zájemcům o hypotéky novou a přehlednější grafiku. K dispozici je ještě rozsáhlejší Poradna s připravenými odpověďmi na nejčastější otázky a s možností získat rychle odpověď na jakýkoliv další dotaz. Změnilo se také vyhledávání kontaktů, které je založeno na platformě Google Maps. Je tak možno vyhledávat pobočky a prodejní místa Hypoteční banky přímo na mapě i s otevírací dobou a telefonními čísly.