07. 01. 2009
Subjekty:
FINEP HOLDING
FINEP posílil komunikaci směrem ke klientům a v závěru roku 2008 výrazně zvýšil prodej bytů
„Zaměřili jsme se zejména na spuštění nových služeb, jako je například možnost využít bytového architekta, rozšíření možnosti klientských změn, služby realitní kanceláře a kompletní zprostředkování hypotéky, a to vše přímo na našem prodejním místě. Dále pak na zavedení výrazných motivačních prvků pro naše prodejce a zlepšení jejich odborných a prodejních schopností. Tato opatření přinesla v poměrně krátkém časovém období pozitivní výsledky,“ řekl Vladimír Zuzák, obchodní ředitel společnosti FINEP.
Dalším významným opatřením, které by mělo podpořit prodej bytů, je zcela nové prodejní centrum umístěné přímo v jednom z projektů FINEP na Nové Harfě. Prodejní centrum nabízí, kromě možnosti nákupu nového bytu, výběru bytového vybavení a sjednání hypotéky, také vzorový kompletně vybavený byt. Velkou výhodou nového klientského centra je možnost pohodlného zaparkování.
„Je zřejmé, že v současné situaci, kdy se výrazně ochlazuje poptávka po bydlení, je nutné najít nové cesty a způsoby, jak oslovit zákazníka. Stále platí, že kvalitní nemovitost v dobré lokalitě je jednou z nejbezpečnějších investic. Jde tedy především o to, jak tuto informaci atraktivní formou doručit zájemcům o bydlení. To je samozřejmě pro každého developera velká výzva,“ uvedla Pavla Temrová, tisková mluvčí společnosti.