10. 11. 2008
FINEP: Pro klienty je nejdůležitější časová spolehlivost a individuální přístup developera
Klienti dále preferují kontinuální informování o aktuálním průběhu „svého“ projektu, bohatší výběr v rámci standardního a nadstandardního vybavení bytu nebo kvalitní bezpečnostní agenturu a celkové zabezpečení objektu.
„Pokud srovnáme dnešní požadavky klientů se situací před několika lety, je zde patrný vývoj směrem k většímu důrazu na individuální přístup developera, a to především v oblasti architektonických změn v uspořádání bytu a lokality ve které je umístěn, občanské vybavenosti, množství zeleně a dopravní dostupnosti. Výrazně například vzrostl zájem klientů o změny příček v bytě nebo výměnu vany za sprchový kout. FINEP tyto úpravy jako jeden z mála českých developerů umožňuje,“ uvedla Pavla Temrová, tisková mluvčí společnosti FINEP. „Je patrné, že si zákazníci stále více uvědomují jak důležitou a zásadní událostí jejich života koupě bytu je,“ doplňuje Pavla Temrová.
S požadavkem individuálního přístupu souvisí také zvýšený zájem klientů o komplexní poradenství v otázce financování nemovitosti. „Proto jsme v tomto roce založili společnost FINEP Finanční služby, která klientovi nabízí výběr z uceleného portfolia finančních produktů. Zákazníkům nabídneme individuální řešení s ohledem na jejich současné portfolio finančních produktů ušité přesně na míru dle jejich potřeb, navíc s garancí nejlepších aktuálních podmínek u všech našich partnerů,“ vysvětluje Pavla Temrová.
Na otázku jaké služby měly být součástí komerčních ploch v přízemí novostaveb, preferují v současné době klienti společnosti FINEP nejvíce restaurace, potraviny a drogerii. Pokud by v rámci kategorie „restaurace“ měli zvolit konkrétní kuchyni podle země původu, dávají jednoznačně přednost české, na druhém místě je v oblíbenosti italská kuchyně, dále pak asijská, mexická a indická.
REKLAMA