14. 08. 2008
Obchod ING Retail vzrostl o 34 % a slouží nyní více než milionu klientů
Množství klientů společnosti vzrostlo o 17 % a jejich celkový počet překročil magickou hranici jednoho milionu. „Nárůst počtu klientů není jen dobrým hospodářským ukazatelem. Signalizuje, že klienti si uvědomují kvalitu produktů ING a toho si velmi ceníme,“ řekla Alexis George, generální ředitelka ING Retail ČR/SR. „Pololetní hospodářské výsledky jen potvrzují vzestupnou důvěru spotřebitelů v ING,“ dodala. ING se ke konci června 2008 mohla pochlubit 1 066 235 klienty.
Hlavní objem uskutečněných obchodů připadá na ING Životní pojišťovnu. Na trhu životního pojištění tak ING drží s podílem 15,4 % kvalitní druhé místo (pro porovnání na konci prvního pololetí 2007 byl podíl na trhu 11,4 %).
Také hodnota aktiv ve správě významně vzrostla na více než 91 miliard Kč a pokračuje tak v trendu z předchozího roku.
Čistý zisk společnosti meziročně klesl o necelou třetinu (na 364 milionů Kč). „Propad zisku je způsoben celosvětovou úvěrovou krizí. Vzhledem k nárůstu o 35 % v předchozím roce mě to však výrazně neznepokojuje,“ řekla George. „Růst aktiv ve správě i počtů klientů jasně signalizuje, že ING se vyvíjí zdravě,“ dodala.
Celkové výsledky retailové části ING
K 30. 6. 2007 |
K 30. 6. 2008 |
meziroční změna |
|
Aktiva ve správě (v tisících CZK) |
67 861 585 |
91 059 916 |
34 % |
Počet klientů |
907 866 |
1 066 235 |
17 % |
Čistý zisk (v tisících CZK) |
509 003 |
364 282 |
– 28 % |