„Každým měsícem se potvrzuje, že naše strategie budování moderních distribučních kanálů, jako jsou telefon a internet, byla správná. I do budoucna chceme tento trend prohlubovat a postupně pomocí internetu a telefonu poskytovat co nejširší portfolio pojištění a také souvisejících zákaznických služeb,“ uvedl Pavel Řehák, náměstek generálního ředitele pro marketing.
Zvýšený zájem o internetový prodej a služby dokazují i čísla. Počet návštěv na internetových stránkách www.ceskapojistovna.cz se za letošních prvních pět měsíců oproti srovnatelnému období loňského roku zvýšil o třetinu. Za stejný počet měsíců stoupl počet sjednaných cestovních pojištění, a to o 35 %, u havarijního pojištění to bylo dokonce o 67 %.
„Trojlístek nových pojištění majetku nabízíme již dva roky po telefonu a v loňském roce se finanční objem takto uzavřeného majetkového pojištění přiblížil pětině všech sjednaných smluv přes klientskou linku. Proto jsme se rozhodli zpřístupnit tyto produkty i na internetu, samozřejmě tradičně s 10% slevou. Smlouvy lze sjednat zcela on-line, veškeré dokumenty přijdou klientům poštou nebo e-mailem a přes internet mohou také zaplatit,“ doplnil Michael Knapp, ředitel odboru řízení přímých distribučních kanálů.
Spuštěním těchto nových on-line pojištění potvrdila Česká pojišťovna svoji pozici jedničky na on-line trhu. S cestovním pojištěním, které bylo průkopníkem mezi internetovými pojištěními již před více než osmi lety, povinným ručením, havarijním, úrazovým a odpovědnostním pojištěním tak Česká pojišťovna v současné době nabízí již sedm typů on-line pojištění, což je na úrovni poskytovaných služeb pojišťoven operujících na tradičních evropských trzích.
Tisková zpráva České pojišťovny
REKLAMA