Zvýšenému nárůstu realitních obchodů nahrává i fakt, že jsou na trhu klienti, kteří nechtějí čekat na prodej své nemovitosti a spěchají se získáním finančních prostředků. Dle statistik STINGu je k rezervaci nemovitosti potřeba průměrně sedm prohlídek a na to mnozí nemají trpělivost, čas ani prostor.
Další skupinou klientů fondu jsou majitelé nemovitostí, kteří neprodávají nemovitost přes realitní kanceláře a tudíž neznají bonitu ani způsob financování zájemců o prohlídku jejich nemovitostí. Uvědomují si rizika s tímto spojená, která nechtějí postupovat.
Nákup bytů, domů a chat je realizován také od klientů, kteří mají na nemovitosti zatížení (např. exekuce,zástavy), jež brání prodeji, odrazuje kupující a znemožňuje nákup nemovitosti na hypotéku. „V popsaných případech je pro klienta výhodné prodat svou nemovitost kupujícímu představující STING IF – je to kupující platící ihned a celá transakce je pod dohledem České národní banky, čímž získává prodávající jistotu, že o své prostředky nepřijde,“ řekl obchodní ředitel RK STING Michal Kresta.
Realitní kancelář STING, která jako první založila svůj investiční fond, úspěšně působí na českém trhu již 18 let a získala tak obrovské zkušenosti ve všech oblastech týkajících se realit. „Fond je transparentní společnost s vlastním kapitálem přesahujícím 200 milionů Kč a v tom je také jeho největší konkurenční výhoda,“ řekl produktový manažer STINGu Tomáš Kedzior.
Část nemovitostí, které STING IF nakoupí, si nechává ve svém portfoliu jako výnosové nemovitosti, které nadále pronajímá. Další část nemovitostí STING IF následně prodává, před tím však mnohdy projdou rekonstrukcí za účelem zvýšení kvality i atraktivity nemovitostí.
REKLAMA
„Od založení Fondu jsme zobchodovali více než 850 nemovitostí v celkové hodnotě přesahující miliardu korun. Klienti stále častěji upřednostňují spolupráci s odborníky a transparentními partnery, takže zájem klientů o prodej do STING IF roste,“ dodal Tomáš Kedzior.