12. 10. 2015
Subjekty:
Wüstenrot – stavební spořitelna
Nový web Wüstenrotu je uživatelsky přehlednější a responsivní
Uživatelům nový web nabízí všechny dostupné informace o produktech. Na hlavní liště se návštěvníci kromě úvěrů, spoření a pojištění, setkají také s možností nezávazné kalkulace a online sjednání produktu. „Z interních statistik vidíme, že nám roste počet uživatelů, kteří si naše produkty testují prostřednictvím přehledné kalkulačky. Zároveň se zvýšil i počet klientů, kteří chtějí šetřit svůj čas a je pro ně uživatelsky příjemnější vše řešit online. Při tvorbě nových stránek jsme proto dali důraz na přehlednost produktů a celkové zjednodušení obsahu s cílem zvýšit orientaci v rámci celého webu,“ vysvětluje Tereza Vránková, vedoucí úseku Marketing a PR finanční skupiny Wüstenrot.
Intuitivní web
Nový technologický systém dokáže personalizovat obsah či segmentovat uživatele. „Díky tomu dokážeme nabídnout potenciálnímu klientovi přesně ten produkt, který má v hledáčku,“ dodává Tereza Vránková.
Technologicky se na nové webové prezentaci finanční skupiny Wüstenrot podílela společnost Actum, design navrhla agentura Scholz&Friends Praha.