23. 03. 2016
Subjekty:
UNIQA pojišťovna
Klienti zkrachovalé cestovní kanceláře Akvila Travel obdrželi odškodnění od UNIQA pojišťovny v plné výši
Klienti, kteří zakoupili zájezd v době trvání pojistného krytí, tedy do konce loňského roku, byli vyrozuměni, aby své nároky na vrácení peněz zaplacených CK za zájezdy, jež se už neuskuteční, přihlásili u UNIQA pojišťovny. Ihned započalo vyřizování pojistné události, na němž CK plně spolupracovala a poskytla UNIQA součinnost a potřebné podklady.
Celkem bylo nahlášeno 140 jednotlivých nároků v souhrnné hodnotě přesahující milion korun. Po skončení šetření pojistné události, které trvalo v zájmu postižených zákazníků pouze necelých sedm týdnů, došlo včera k výplatě náhrady z pojištění všem klientům a odeslání na jejich účty. Nároky všech poškozených byly uhrazeny ve stoprocentní výši.
Tím lze pojistnou událost úpadku CK Akvila Travel uzavřít. Zákazníci si vzhledem k urychlenému vyplacení plnění ze strany pojišťovny mohou obratem vybrat zájezdy podle svých přání u jiných cestovních kanceláří.