18. 04. 2016
Subjekty:
Českomoravská stavební spořitelna
Hledá se Liška! ČMSS v nové kampani nabízí zvýhodněné úvěry i výlety do westernového městečka
Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS) připravila novou marketingovou kampaň zaměřenou na podporu úvěrů i stavebního spoření. „V kampani chceme upozornit především na slevy na úvěrech, zároveň ale podporujeme i spořicí složku stavebního spoření,“ vysvětluje marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková.
„Kampaň ve westernovém duchu použijeme v televize, rádiu, klienti se s ní setkají i na ulicích, v tisku a online světě. Nezastupitelnou roli samozřejmě budou hrát i naše obchodní místa. Kromě komunikace benefitů jsme připravili i soutěž, každý den budeme losovat výherce zájezdu do westernového městečka,“ dodala Vlaďka Dvořáková.
V rámci kampaně snížila ČMSS úrokové sazby svých překlenovacích úvěrů. Úroková sazba zajištěného úvěru TOP klesá o 0,2 procentního bodu a nově tak začíná na 1,9 %. U nezajištěných meziúvěrů typu Kredit 90 a Kredit 100 klesá úroková sazba o 1 procentní bod, nezajištěné úvěry lze v ČMSS získat od 4,4 %. Dalších několik tisíc korun mohou klienti ušetřit na poplatku za poskytnutí úvěru.
Úvěry ze stavebního spoření jsou na historicky nejnižších úrovních. Podle statistik České národní banky se průměrná úroková sazba nových úvěrů pohybuje kolem 4 procent (souhrnně zajištěných i nezajištěných), zatímco např. průměrná výše spotřebitelských úvěrů se pohybuje nad 11,7 procenta.