03. 10. 2016
Subjekty:
Stavební spořitelna České spořitelny
Poradci ČS Plus Stavební spořitelny České spořitelny nabídnou produkty a služby klientům v terénu
– Poradci budou dostupní především pro klienty, kteří preferují osobní přístup v čase a místě, který si sami určí
– Nabízet budou nejenom finanční služby a produkty spojené s bydlením
Nová služba ČS Plus reaguje na požadavky a potřeby klientů, kteří preferují osobní přístup v čase a místě, jež si sami zvolí. Právě pro ně zavádí SSČS novou službu, s níž chce pokrývat do dvou let minimálně 80 % území České republiky. Klientům nabídne finanční i nefinanční produkty spojené s bydlením.
Služba staví na spolupráci s již 180 poradci, do roku 2018 by pod hlavičkou ČS Plus mělo působit až 400 poradců. Vedle finančních produktů nabídne komplexní služby spojené s bydlením. „Naše služby chceme nabídnout široké populaci klientů, a to v místech, která jsou hůře dostupná a je malé či žádné pokrytí bank a pojišťoven. Proto cílíme na co největší pokrytí, aby naši poradci mohli být dostupní pro klienty, kteří preferují osobní přístup v čase a místě, jež si sami určí. ČS Plus doplní současnou distribuci produktů a služeb,“ říká Aleš Sedlák, člen představenstva Stavební spořitelny České spořitelny.
Pro klienty budou poradci ČS Plus dlouhodobými partnery při jejich řešení přání a potřeb spojených s bydlením. Služba se zaměřuje na osobní a flexibilní přístup vůči klientům a staví na tradici finančního poradenství poskytovaného značkou České spořitelny, která již 190 let nabízí služby svým klientům.
REKLAMA