Hlavní cíl nové komunikační strategie je výrazně podpořit vnímání poradců Modré pyramidy jako skutečných profesionálů, kteří jsou klientům na blízku ve chvíli, kdy je opravdu potřebují a jsou připraveni nabídnout kvalitní finanční servis se zázemím silné finanční skupiny. „Půjdeme na to přes situace z dětství našich poradců, kdy se začal projevovat jejich mimořádný talent. Ten v dospělosti využívají k tomu, aby pomohli svým klientům vytvořit domov jejich snů a ochránit jejich finance,“ říká marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš.
Kreativní zpracování kampaně má v OgilvyOne na starosti Marek Linhart jako kreativní ředitel, senior art director Bernard Netopil a copywriter Jan Tyle, tým accountů vede Iva Menclová. Na režisérské křeslo usedl Tomáš Řehořek a produkci zajistila společnost Armáda Films.
„V kampani „Od mala“ využíváme 360⁰ mediální mix, abychom podpořili synergický efekt kampaně a její zapamatování. Základní myšlenku představujeme v televizi 45“ spotem, na nějž posléze navazují dva kratší 30“ spoty. Pro maximální spojení se značkou a vizibilitu kampaně využíváme také sponzorských vzkazů a injektáží u nejsledovanějších pořadů v prime time na Primě, Nově a ČT (např. Ohnivý kuře, Mordparta, Show Jana Krause, Doktor Martin, Vraždy v kruhu, Já, Mattoni),“ říká Zdeněk Doboš.
Na televizní kampaň navazuje komunikace v tisku, rádiu, OOH, na internetu a sociálních médiích. Mediální mix je volen tak, aby se maximálně vytěžily výhody každého z mediatypů – v TV a tisku buduje Modrá pyramida úvodní povědomí o profesionalitě svých poradců, v rádiu a na internetu představuje šíři nabídky a vzbuzuje zájem o další informace. Ve spolupráci s rádiem jsou připraveny minutové rozhovory. Pomocí outdoorových nosičů s celorepublikovým pokrytím se kampaň podporuje i v regionech, tam, kde poradci přímo působí. „V digitální části kampaně chceme představit značku i produkty inovativně a moderním způsobem především pomocí nestandardních formátů a videa. Bude připravena speciální mikrostránka a redesignované webové stránky. Věřím, že tato kampaň osloví co nejširší spektrum našich stávajících i budoucích klientů, neboť jsme přesvědčeni, že naši poradci jsou skutečnými profesionály ve svém oboru a mají cit pro vytváření spokojených domovů už od mala,“ dodává Zdeněk Doboš.
Podzimní kampaň Modré pyramidy probíhá od začátku října do poloviny prosince.
REKLAMA