10. 10. 2016
Subjekty:
ČSOB Pojišťovna
Pojištění domácnosti prodlouží záruku všech spotřebičů na 5 let. Dokáže vám opatřit i deratizátora
Vytopení sousedů, vloupání, vyhoření zásuvky nebo třeba rozbití oken jsou události, které se dějí často. A většina pojištění domácnosti je zahrnuje. Když vám vyteče pračka nebo myčka, pojišťovna obvykle uhradí náklady na nápravu vzniklých škod. Už ale nepočítá s tím základním, z čeho celá škoda vznikla – s porouchaným spotřebičem. Pojištění ČSOB Pojišťovny nabízí prodlouženou pětiletou záruku na veškeré spotřebiče a při jakékoliv poruše proplatí náklady na jejich opravu nebo případně i na koupi nových. A zcela nečekaný je fakt, že se pojistka vztahuje i na případy, kdy si přístroj rozbijete sami.
„Naše zkušenosti ukazují, že vedle nejčastějších pojistných událostí, jako jsou vodovodní škody či zkraty elektřiny, se objevují i nečekané situace. Snažíme se vcítit
do všech možných i nemožných událostí, abychom nabízenými produkty pokryli skutečně veškerá rizika, která hrozí a z kterých by mohli mít naši klienti obavu. Pojištění domácnosti Náš domov je výsledkem tohoto snažení a pátrání i po tom, co je téměř nepravděpodobné, ale přesto to může jednou za čas někomu způsobit nemalé starosti,“ uvádí Michael Neuwirth, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny.
Zajímavostí nového pojištění je například i možnost objednat si přes asistenční službu a na náklady pojišťovny deratizátora, pokud vás obtěžuje dotěrný pavouk nebo se k vám nastěhují mravenci. Totéž platí pro zámečníka, elektrikáře nebo například opraváře zmíněných spotřebičů.
Čekáme nečekané jako dlouhodobý koncept
Všechny pojišťovny na trhu počítají s pomocí klientům v situacích, které lze očekávat. Že vytopíme sousedy, že nám zloděj vykrade byt, že nám vyhoří zásuvka…
REKLAMA
ČSOB Pojišťovna počítá i se situacemi, které by v pojištění nikdo neočekával, a jsou pro všechny překvapivé. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se klienti budou potřebovat zbavit pavouka v koupelně nebo myši na půdě, že se zabouchnou dveře, že se rozbije topení…
„Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan ČSOB Pojišťovny. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ doplnil David Roček, specialista marketingu ČSOB Pojišťovny.
Informace o kampani
Marketingová kampaň vyzdvihuje inovativní produkt Náš domov, který jako jediný na trhu nabízí prodlouženou záruku na 5 let na domácí spotřebiče. Tento benefit výborně pasuje do konceptu „čekáme nečekané“, protože je to přesně ta oblast, kterou klient ve svém pojištění v žádném případě nečeká.
REKLAMA
Termín kampaně: 3. 10. – 30. 11.
Sdělení kampaně: Nečekala bych, že mi pojištění domácnosti opraví i pračku
Produktový benefit: Záruka 5 let na spotřebiče
Použitá média:
- 135 billboardů na dálničních tazích a velkých městech
- PR články v novinách
- Internetové bannery
- Microsite – speciální internetové stránky
- Obálky a přílože k výročním dopisům
- Letáky a plakáty na prodejních místech
Nový vizuální styl
S marketingovou kampaní také zavádíme nový vizuální styl. Změnou vizuálního stylu chceme posílit vnímání ČSOB Pojišťovny jako moderní společnosti, která zná potřeby současného člověka a umí mu poradit. Díky novým prvkům vizuálního stylu komunikace působí více lidsky a přátelsky. Hlavními prvky jsou akvarelové tahy štětcem, které jsou zároveň nositeli firemních barev. Nový styl nás výrazně oddělí od konkurence, působí moderně a inovativně. Nově se také objeví psaná forma našeho loga ČSOB Pojišťovna. Tato forma se bude objevovat v marketingových kampaních, protože dobře ladí s novým vizuálním stylem.