EUR 25.355

USD 24.337

REPO sazba ČNB 4.0 %

Inflace 2.8 %

EUR 25.355

USD 24.337

10. 10. 2016

0 komentářů

Subjekty:
ČSOB Pojišťovna

Pojištění domácnosti prodlouží záruku všech spotřebičů na 5 let. Dokáže vám opatřit i deratizátora

 


 

Vytopení sousedů, vloupání, vyhoření zásuvky nebo třeba rozbití oken jsou události, které se dějí často. A většina pojištění domácnosti je zahrnuje. Když vám vyteče pračka nebo myčka, pojišťovna obvykle uhradí náklady na nápravu vzniklých škod. Už ale nepočítá s tím základním, z čeho celá škoda vznikla – s porouchaným spotřebičem. Pojištění ČSOB Pojišťovny nabízí prodlouženou pětiletou záruku na veškeré spotřebiče a při jakékoliv poruše proplatí náklady na jejich opravu nebo případně i na koupi nových. A zcela nečekaný je fakt, že se pojistka vztahuje i na případy, kdy si přístroj rozbijete sami.

„Naše zkušenosti ukazují, že vedle nejčastějších pojistných událostí, jako jsou vodovodní škody či zkraty elektřiny, se objevují i nečekané situace. Snažíme se vcítit
do všech možných i nemožných událostí, abychom nabízenými produkty pokryli skutečně veškerá rizika, která hrozí a z kterých by mohli mít naši klienti obavu. Pojištění domácnosti Náš domov je výsledkem tohoto snažení a pátrání i po tom, co je téměř nepravděpodobné, ale přesto to může jednou za čas někomu způsobit nemalé starosti,“
uvádí Michael Neuwirth, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny.

Zajímavostí nového pojištění je například i možnost objednat si přes asistenční službu a na náklady pojišťovny deratizátora, pokud vás obtěžuje dotěrný pavouk nebo se k vám nastěhují mravenci. Totéž platí pro zámečníka, elektrikáře nebo například opraváře zmíněných spotřebičů.

Čekáme nečekané jako dlouhodobý koncept

Všechny pojišťovny na trhu počítají s pomocí klientům v situacích, které lze očekávat. Že vytopíme sousedy, že nám zloděj vykrade byt, že nám vyhoří zásuvka…

REKLAMA

ČSOB Pojišťovna počítá i se situacemi, které by v pojištění nikdo neočekával, a jsou pro všechny překvapivé. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se klienti budou potřebovat zbavit pavouka v koupelně nebo myši na půdě, že se zabouchnou dveře, že se rozbije topení…

Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan ČSOB Pojišťovny. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ doplnil David Roček, specialista marketingu ČSOB Pojišťovny.

Informace o kampani

Marketingová kampaň vyzdvihuje inovativní produkt Náš domov, který jako jediný na trhu nabízí prodlouženou záruku na 5 let na domácí spotřebiče. Tento benefit výborně pasuje do konceptu „čekáme nečekané“, protože je to přesně ta oblast, kterou klient ve svém pojištění v žádném případě nečeká.

REKLAMA

Termín kampaně: 3. 10. – 30. 11.

Sdělení kampaně: Nečekala bych, že mi pojištění domácnosti opraví i pračku

Produktový benefit: Záruka 5 let na spotřebiče

Použitá média:

  • 135 billboardů na dálničních tazích a velkých městech
  • PR články v novinách
  • Internetové bannery
  • Microsite – speciální internetové stránky
  • Obálky a přílože k výročním dopisům
  • Letáky a plakáty na prodejních místech

Nový vizuální styl

S marketingovou kampaní také zavádíme nový vizuální styl. Změnou vizuálního stylu chceme posílit vnímání ČSOB Pojišťovny jako moderní společnosti, která zná potřeby současného člověka a umí mu poradit. Díky novým prvkům vizuálního stylu komunikace působí více lidsky a přátelsky. Hlavními prvky jsou akvarelové tahy štětcem, které jsou zároveň nositeli firemních barev. Nový styl nás výrazně oddělí od konkurence, působí moderně a inovativně. Nově se také objeví psaná forma našeho loga ČSOB Pojišťovna. Tato forma se bude objevovat v marketingových kampaních, protože dobře ladí s novým vizuálním stylem.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.32 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%

5.52%

5.51%

5.49%

5.42%

5.38%

5.34%

5.32%
Historie vývoje

 

 


Související články

Jak prodat a koupit nemovitost s hypotékou?

Prodej nemovitosti zatížené hypotékou může být pro mnohé velkou výzvou. Většina lidí si pořizuje nemovitosti na hypotéku, protože jen málokdo má dostatek hotovosti na koupi bez úvěru. Existují způsoby, jak nemovitost prodat nebo koupit i s hypotékou, aniž byste se museli obávat složitých procesů.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

25. 11. 2024

Starší rodinné domy zdražují, někde až o 13 procent

V Praze vzrostla cena u starších domů meziročně téměř o 5 tisíc korun za metr čtvereční. V Brně a Plzni dokonce o osm tisíc korun. V případě Plzně se jednalo o 13% meziroční růst. Cenovému vzestupu vytvořila prostor výrazná poptávka v kombinaci s nedostatečnou nabídkou na trhu. Vyplývá to z analýzy společnosti FérMakléři.cz.

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

22. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *