Zásadní novinkou je zbrusu nový kreativní koncept, který kampaň na pojištění Můj majetek zastřešuje. Jeho základem jsou kreslené postavičky ztělesňující potenciální rizika, která mohou nepříjemně zasáhnout do života každého člověka. V různých formátech se tak veřejnosti představí například CHMATÁCI, VELKÁ VODA či DENBLBEC – škodolibí záškodníci příznačně pojmenovaní podle konkrétního typu škody.
Kampaň vyzývá, aby se lidé nenechali těmito záškodníky v životě zastrašit a hravě na ně vyzráli díky novému pojištění Můj majetek. „Cílem kampaně je zvýšit povědomí o benefitech nového pojištění. Hlavní sdělení tak stojí na informaci o srozumitelném a jednoduchém pojištění, které vám v případě nouze spolehlivě pomůže,“ vysvětluje Jan Chvojka, marketingový ředitel České pojišťovny.
Vedle představení produktové novinky si kampaň s novým kreativním konceptem klade za cíl zajistit, aby tento finanční produkt lidé automaticky zařadili mezi zvažovaná řešení při výběru pojištění. Kampaň cílí zejména na muže a ženy ve věku 30–55 let, na rodiny i jednotlivce s příjmem odpovídajícím průměrné domácnosti v ČR.
V mediamixu se nacházejí jednak tradiční nástroje – TV spot, tisková inzerce, přítomnost na internetu, velkoformáty ve velkých městech po celé ČR, CLV v malých i velkých městech, hypercubes před obchodními centry, ale také celá řada netradičních formátů. „Jmenovat mohu atypické inzeráty, například postavičky záškodníků umístěné kontextuálně přímo v článcích, instalace v obchodních domech či na zastávkách hromadné dopravy,“ dodává Jan Chvojka. Celou kampaň pak doplňují online aktivity soustředěné především na sociálních sítích a microsite VyzrajteNaZaskodniky.cz.