23. 01. 2017
Subjekty:
Modrá pyramida stavební spořitelna
Modrá pyramida mění prostředí poradenských center
Modrá pyramida dnes otevřela zrekonstruované klientské centrum v centrále v Bělehradské ulici v Praze. Jde o první z řady letošních investic do zlepšení prostředí pro klienty. Ještě letos projde rozsáhlou rekonstrukcí pražské Hypocentrum v Jindřišské ulici a novou podobu získají postupně další poradenská centra po celé České republice.
Cílem nové koncepce interiérů je vytvořit příjemné prostředí pro poskytování plnohodnotného finančního poradenství. Poradci Modré pyramidy nenabízejí klientům pouze stavební spoření či financování bydlení, ale pomáhají jim vytvářet nové spokojené domovy. „Chceme, aby tomuto našemu poslání odpovídalo i prostředí, ve kterém se s klienty potkáváme. Představa poradce, který pouze sjednává finanční produkty, u nás už dávno neplatí, a proto bouráme tradiční přepážky. V Modré pyramidě dnes poskytujeme odborné poradenství v komplexní škále potřeb klientů a tomu musí odpovídat moderní a přívětivá podoba našich poboček. Abychom se zde s klienty mohli bavit o jejich představách o bydlení a snech o budoucnosti a aby se tu cítili dobře,“ uvedl David Formánek, předseda představenstva a generální ředitel Modré pyramidy.
Hlavní autorkou nového konceptu poradenských center je architektka Petra Vasquez z interiérového studia Hezkey, která uvedla: „Navrhli jsme otevřený prostor, který klienty vítá. Je přehledný, přátelský, prezentuje Modrou pyramidu jako moderní společnost, na kterou se její klienti mohou s důvěrou obrátit. Naším záměrem je nabídnout veřejnosti esteticky příjemné a zajímavé prostředí, které bude klienty inspirovat i při zařizování jejich vlastního bydlení. Použili jsme designová svítidla i nábytek, který není ryze kancelářského charakteru. Samozřejmě bylo nutné respektovat požadavky investora na funkčnost jednacích míst a při výběru židlí pro konzultanty zohlednit i jejich pohodlí a zdraví. Ideální sezení pro klienty, v rámci nového konceptu, reprezentují lavice Goofy od českého výrobce TON. Jsou originální, hravé a současně funkčně vytvářejí opticky oddělené zóny podobně jako zeleň, která není v interiéru pouhou dekorací, ale přirozeným dělicím prvkem. Grafický motiv, aplikovaný na stěně formou akustického obkladu či tapety, vizuálně propojí všechna klientská centra Modré pyramidy po celé republice.“
„Finanční instituce v ČR často působí zbytečně formálně a nedostupně, zákazníci ale preferují přístupné značky, které se prezentují obchodními prostorami, vyvolávajícími příjemný a uvolněný dojem. Tento trend je v zahraničí uplatňován již několik let, u nás zatím rozšířený není. Byli jsme proto potěšeni, že jsme mohli ve spolupráci s Modrou pyramidou vytvořit nový koncept poradenských center, kde se klienti mohou cítit skoro jako doma či ve své oblíbené kavárně, a to nejen proto, že jim bude nabídnuta chutná káva,“ dodává Pavel Mrázek, zakladatel studia Hezkey.