27. 08. 2018
Subjekty:
Českomoravská stavební spořitelna
ČMSS v nové kampani dodává odvahu bydlet ve vlastním
Českomoravská stavební spořitelna od dnešního dne spouští novou reklamní kampaň. Navazuje v ní na úspěšné „hrdinské“ spoty dodávající odvahu bydlet podle svého. V hlavní roli se tentokrát představí horolezci.
„Nový spot má silný příběh v tom, že doprovází hrdiny od jejich seznámení až po přestěhování do vysněného bydlení a očekávání narození potomka,“ uvádí ke spotu marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková. V hlavní roli jsou tentokrát horolezci hledající bydlení mezi skálami. Spot navazuje na úspěšnou kampaň, ve které byli hlavními hrdiny bikerka či majitel autoveterána.
Televizní kampaň budou doprovázet i nové vizuály v tiskových i online médiích. ČMSS v nich bude odkazovat na stránku www.najdetesevevlastnim.cz, na které zájemci naleznou mj. zajímavé příběhy klientů ČMSS nebo různé tipy a rady potřebné při rekonstrukci či výstavbě nového bydlení.
Nový televizní spot je ke zhlédnutí na následující stránce: https://youtu.be/wB57TbK5OK0.
V průběhu podzimu se diváci budou setkávat i se spotem doplněným o nové produktové informace a nabídky.
ČMSS v letošním roce zaznamenává výrazný nárůst zájmu o spoření i úvěry. Atraktivita stavebního spoření roste především mezi mladými klienty.
Právě na mladé se ČMSS ve své kampani zaměří i po zbytek roku, připravuje pro ně i různá produktová zvýhodnění. V prvním pololetí uzavřela ČMSS téměř 100 tisíc nových spořicích smluv (meziroční nárůst o 43 %) a uzavřela úvěry za téměř 14 miliard korun (+ 12 %).