Nejčastějšími službami, které asistenční služba řeší, jsou zpřístupnění bytu, často se na asistenci obracejí také klienti při úniku plynu, závadách elektrických zásuvek, kotlů nebo topných těles, ucpaných odpadech apod.
„Pokud se majitel domu nebo bytu ocitne v nouzi, ať už tím, že si zablokuje dveře, v třeskutých mrazech mu vypoví službu kotel anebo se doma dostane do jiné svízelné situace, která potřebuje okamžité řešení, ale vlastními silami si s ní neporadí, může zavolat asistenční službu. Ta funguje 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu a poskytuje asistence nejen technické. Zavolat mohou klienti i v případech, kdy budou mít například spotřebitelské spory týkající se vybavení domácnosti, spory o náhradu škody, dědické, nájemní a podnájemní problémy, nebo spory se sousedy či dodavateli služeb,“ představuje nový doplněk pojištění Jan Šepek, ředitel odboru produktového managementu neživotního pojištění České pojišťovny.
Více čtěte v tiskové zprávě České pojišťovny