S kvalitou servisu jsou nejvíce spokojeni klienti Hypoteční banky
„Výsledky studie potvrdily poměrně vyrovnanou kvalitu klientského servisu mezi šesti hlavními poskytovateli. V celkovém hodnocení se nejlépe umístil specialista na poskytování hypoték – Hypoteční banka,“ uvedl Karel Šafář z agentury Market Vision, která výzkum ohledně kvality prodeje hypoték uskutečnila.
„Mystery story probíhala následovně: žena či muž ve věku 25 až 40 let s jedním dítětem (5 let) a manželem/manželkou zaměstnán/a jako obchodní zástupce si chtěl/a pořídit nemovitost do osobního vlastnictví za cca 2,5 mil. Kč s vlastními uspořenými prostředky 1 mil. Kč. Preferovali délku splatnosti 25 let a dobu fixace 5 let. Čistý měsíční příjem domácnosti činil 35 000 Kč a pravidelné měsíční závazky 4 000 Kč,“ uvádí tisková zpráva. Celkem bylo uskutečněno 127 návštěv poboček.
Zdroj: Tisková zpráva Hypoteční banky