Modrá pyramida stavební spořitelna
Sídlo:Bělehradská 128/222, 120 21 Praha 2
IČ: 60192852
Datum založení: 9.12.1993
Telefon: +420 222 824 777
Fax: +420 222 824 113
E-mail: info@modrapyramida.cz
WWW: http://www.modrapyramida.cz/
Bělehradská 128/222, 120 21 Praha 2
IČ: 60192852
Datum založení: 9.12.1993
Telefon: +420 222 824 777
Fax: +420 222 824 113
E-mail: info@modrapyramida.cz
WWW: http://www.modrapyramida.cz/
Související články
Po roce fungování už má mobilní aplikaci MP Home aktivovanou více než 55 tisíc klientů. Modrá pyramida ale dál pracuje na jejím rozšíření mezi co nejvíce našich klientů a hledáme nové způsoby, jak tento cíl naplnit. Společně s Komerční bankou jsme připravili další vylepšení – MP Home půjde aktivovat pomocí údajů, kterými se klienti přihlašují […]
Text: Veronika Hejná
15. 12. 2020
I po skončení splátkových moratorií je Modrá pyramida připravena individuálně pomoci svým klientům, kteří budou v důsledku aktuální situace potřebovat úlevy v dalším splácením závazků. Klienti budou mít možnost požádat za pomoci on-line formuláře na webových stránkách o úlevy formou odložení splátek jistiny nebo celých splátek na období 3 měsíců.
Text: Veronika Hejná
23. 10. 2020
Mobilní aplikace MP Home slaví první narozeniny. Při té příležitosti si Modrá pyramida připravila opravdu parádní dárek. Její klienti si mohou založit stavební spoření online pohodlně přímo z mobilu právě v MP Home. Vše vyřídí odkudkoliv a během několika minut. Novinka startuje 30. září 2020.
Text: Veronika Hejná
01. 10. 2020
Jak se staví mladí lidé k tématu úspor? Umí si na peníze počkat a uspořit? Nebo si raději vezmou peníze hned na ruku a budoucnost neřeší? Právě na to se zaměřila Modrá pyramida s novou kampaní Klíčová otázka. Kampaň vychází ze známého marshmallow testu, adaptovaného do finančního prostředí. V experimentu bylo zjištěno, že víc jak polovina mladých […]
Text: Veronika Hejná
01. 09. 2020
V Praze dne 29. června 2020 Vyřízení půjčky na bydlení nebylo u Modré pyramidy nikdy snazší. Modrá od 25. června 2020 jako první stavební spořitelna v Česku umožňuje svým klientům zaslat dokumenty potřebné ke schválení žádosti, k čerpání i po čerpání přes mobilní aplikaci MP Home. Vkládání do aplikace je navíc jednoduché – klient dokument vyfotí nebo […]
Text: Veronika Hejná
29. 06. 2020
Vzhledem k výraznému poklesu nabízených sazeb a k připravovaným legislativním úpravám ohledně zdanění nabytí nemovitosti a odpočtu úroků z úvěrů na bydlení je ideální doba na pořízení nového bydlení. S pohotovostním Hypoúvěrem od Modré pyramidy si klienti mohou výhodné financování zajistit ještě předtím, než naleznou svou vysněnou nemovitost.
Text: Veronika Hejná
09. 06. 2020
V nejistých dobách způsobených koronavirovou pandemií se Modrá pyramida rozhodla přijít s edukační kampaní, která má osvětlit, jak se promění realitní trh a jak krizovou situaci obrátit k lepšímu alespoň v otázkách bydlení. Kampaň má několik fází – první je založená na budování povědomí, následuje série článků rozebírající realitní téma z různých úhlů. K vidění je […]
Text: Veronika Hejná
02. 06. 2020
V Praze dne 28. dubna 2020_Před půl rokem Modrá pyramida spustila novou mobilní aplikaci pro klienty MP Home a aktuálně ji má aktivovanou již 30 000 klientů. Nyní navíc MP Home nabízí další novinku. Klienti si budou moci v aplikaci procházet nabídky bytů a domů na mapě a podle jimi zadaných kritérií si danou nemovitost […]
Text: Veronika Hejná
28. 04. 2020
V Praze dne 25. března 2020 Více než 40 % lidí lituje, že nemá v současné době naspořeno více peněz. Téměř 20 % lidí se svými finančními rezervami pak nevystačí ani měsíc. Vyplývá to z průzkum Češi a finanční rezervy, který pro Modrou pyramidu v těchto dnech realizovala nezávislá výzkumná agentura Ipsos.
Text: Veronika Hejná
25. 03. 2020
Modrá pyramida dostává takřka denně zpětnou vazbu a hodnocení od klientů. Data jí pomáhá získat a vyhodnocovat aplikace ELIS, kterou na míru Modré pyramidě vyvinula výzkumná společnost Ipsos. Díky plně funkčnímu CRM nástroji firma výrazně eliminovala klasické papírové formuláře, zefektivnila procesy a zlepšila klientům poskytované služby.
Text: Veronika Hejná
11. 02. 2020