Trh s realitními portály se mění. Konsolidací vzniká trojka na trhu
Zleva: Jiří Tschiharsch, Miroslav Hejna a Jakub Veverka B3 Technology
Skupina B3 Technology se rozhodla zkonsolidovat šestici realitních portálů v čele se serverem Videobydlení.cz. Tímto spojením vznikne trojka na realitním trhu. První jsou z hlediska návštěvnosti Sreality.cz a druhé RealityiDNES.cz.
„Strategický cíl B3 Technology je konsolidovat trh s realitními portály a nabídnout tak realitním kancelářím alternativu inzerce k největším hráčům. S heslem „Inzerce, která Vám stačí“ cílí na kanceláře, které z jakýchkoli důvodů nechtějí využívat služeb jedničky a dvojky na trhu.“ vysvětluje Jiří Tschiharsch z B3 Technology.
Za skupinou B3 Technology stojí Jiří Tschiharsch, Miroslav Hejna a Jakub Veverka, kteří před devíti lety založili realitní portál Videobydlení.cz zaměřující se hlavně na video-prohlídky a edukaci trhu realitních kanceláří. Skupina rozšiřovala o další realitní portály, ať už akvizicí, či založením nové značky.
Jiří Tschiharsch (CEO), Miroslav Hejna (CTO) a Jakub Veverka (partner pro strategii) společně vyvinuli unikátní systém řízení toku realitních inzerátů napříč všemi servery. Systém nyní jednoduše umožňuje zařadit do portfolia další realitní servery. Skupina je připravena na další akvizici a chystá se nadále posilovat svou pozici.
Portály pod jednou „střechou“
Od 1. července 2021 jsou tedy součástí skupiny realitní portály Videobydlení.cz, Realitypro.eu, Vitio.cz, Bydlisnami.cz, Realitymat.cz a Origo-reality.cz. Soustava portálů nabídne především jednotný platební systém a velmi přívětivou cenovou politiku.
REKLAMA
Do klientského portfolia patří, jak největší finančně poradenské skupiny, které návštěvníkům zajišťují kompletní financování, tak živnostníci a společnosti zajišťující komplementární služby k bydlení.
Reálná čísla konsolidovaných portálů:
– Trojka na trhu realitních portálů
– Roční návštěvnost skupiny portálů přesahuje 10 000 000
– Zobrazíme více než 17 000 000 nabídek za rok
– Ročně doručíme přes 150 000 unikátních zájemců o nemovitosti
– Přes 2 000 realitních kanceláří
– 300 000 členů ve vlastních realitních skupinách na sociální síti Facebook
– Měsíčně vygenerujeme hypoteční leady o objemu přes 300 000 000 Kč
– Odešleme více než 100 000 e-mailů do B2B a B2C segmentů měsíčně
„Směřování skupiny B3 Technology se neopírá jen o klasickou inzerci nemovitostí. Tím, že chceme překonávat výzvy, vznikají ve struktuře další zajímavé projekty. Například unikátní realitní robot Estatoid pro hlídání nových nemovitostí, marketingová společnost B3 Marketing, vzdělávací institut B3 ACADEMY či e-shop s bio kosmetikou StayBio,“ vysvětluje Jakub Veverka z B3 Technology.
REKLAMA