Píšeme na Investujeme.cz: Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v akci, jen 90 korun.“ „No, vrať to zpátky, zbytečné utrácení, neumíš zaokrouhlovat; 99,90 je celá stovka!“. Muž ženu poslechne a pivo vrátí zpět. V další uličce žena vidí krém na obličej a vkládá ho do košíku. „Co to děláš?,“ ptá se muž. „Je to můj krém na obličej a je v akci jen za 200 korun. Díky němu se budu moct cítit dobře.“ – Odpoví žena. Muž si neodpustí poznámku: „Stejně tak mně udělá dobře pivo, a to za poloviční cenu!“.
Čtěte v článku: Baťovské ceny a co na to marketingový mix