V porovnání s předchozími měsíci prodal FINEP přibližně třikrát více bytů. Hlavními důvody jsou podle společnosti zejména restrukturalizace obchodního týmu a změny v přístupu ke klientům.
„Zaměřili jsme se zejména na spuštění nových služeb, jako je například možnost využít bytového architekta, rozšíření možnosti klientských změn, služby realitní kanceláře a kompletní zprostředkování hypotéky, a to vše přímo na našem prodejním místě. Dále pak na zavedení výrazných motivačních prvků pro naše prodejce a zlepšení jejich odborných a prodejních schopností. Tato opatření přinesla v poměrně krátkém časovém období pozitivní výsledky,“ řekl Vladimír Zuzák, obchodní ředitel společnosti FINEP.
Dalším opatřením je nové prodejní centrum v jednom z projektů FINEP na Nové Harfě, ketré nabízí kromě možnosti nákupu nového bytu, výběru bytového vybavení a sjednání hypotéky, také vzorový kompletně vybavený byt.
Zdroj: Tisková zpráva FINEP
REKLAMA