EUR 25.355

USD 24.337

REPO sazba ČNB 4.0 %

Inflace 2.8 %

EUR 25.355

USD 24.337

Text: Veronika Hejná

07. 09. 2023

1 komentář

Globální marketingové trendy. Společnosti investují a chystají metaverse zážitky

 

Píšeme na Investujeme.cz: Od geopolitických válek, přes ekonomickou nestabilitu až k hrozbám, které přináší klimatická změna. Tomu všemu a dalším externalitám čelí marketingoví ředitelé po celém světě. I přes neustálý nátlak ale nachází nová řešení pro další růst. Průzkum Deloitte Globální marketingové trendy pro rok 2023 přináší čtyři tipy, které pomáhají marketérům zefektivnit jejich úsilí a nasměrují je k tomu, jaké by měly být jejich priority.

Loading



 

Více se dočtete v článku „Globální marketingové trendy. Společnosti investují a chystají metaverse zážitky“ na serveru Investujeme.cz.

Loading

Vstoupit do diskuze 1 komentář

Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.32 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%

5.52%

5.51%

5.49%

5.42%

5.38%

5.34%

5.32%
Historie vývoje

 

 


Související články

Co všechno je dobré zjistit, než koupíte byt dům nebo pozemek?

Koupě nového pozemku, domu či bytu je v dnešní době velkou finanční výzvou. Vyplatí se proto předem ověřit maximum možných nástrah, abyste se pokud možno nespálili. Stanovte si nejen, jak by měla vypadat vaše ideální nemovitost, ale hlavně co by měla splňovat daná lokalita. Zamyslete se, kde jste ochotni přistoupit ke kompromisu, a kde neuhnete ani […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

20. 11. 2024

Komentář: Legislativní chaos zdražuje nové byty o stovky tisíc korun, řešení v nedohlednu

Nedostupné bydlení, nedokončená dopravní infrastruktura, chybějící veřejné stavby. Problémy českého stavebnictví se dotýkají úplně každého. Mohli bychom sepsat dlouhou knihu o všech problémech, které tento sektor trápí. Ať už jde o neustále rostoucí ceny stavebních prací a materiálu, nedostatek motivovaných pracovníků či boj sousedů proti jakékoliv nové výstavbě. Nad všemi těmito i dalšími překážkami však […]

Text: redakce hypoindex.cz

Foto: Shutterstock

14. 11. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Richard

    23 října, 2024

    Víte, tohle je sice hodně fajn, ale většině firem dneska stačí publikace PR přes agentury jako https://mk-media.cz/publikace-pr/ a jako fakt je nezajímají žádné metaversy a umělé vesmíry. Jasně, dneska je velký trend umělá inteligence. Ta se dá poměrně slušně využít i v rámci toho, že se dělá marketing snadněji. Ale tu „práci“ v tomhle ohledu vždycky určuje spotřebitel, na kterého marketing cílí.

    Odpovědět