EUR 25.330

USD 24.057

REPO sazba ČNB 4.0 %

Inflace 2.8 %

EUR 25.330

USD 24.057

Generali Pojišťovna

Sídlo:

Bělehradská 132

120 84 Praha 2

IČ: 61859869

Datum založení: 1.1.1995

Telefon: +420 221 091 101

Infolinka: 844 188 188

Fax: +420 221 091 126

WWW: http://www.generali.cz/

Loading


Vývoj Swiss Life Hypoindexu

%5.32 Aktuální výše Swiss Life Hypoindexu

6.1%

6.05%

6.01%

6.02%

5.96%

5.6%

5.62%

5.57%

5.52%

5.51%

5.49%

5.42%

5.38%

5.34%

5.32%
Historie vývoje


Související články

Závady na topení a komínech způsobí až třetinu požárů domácností a budov

Přes 200 pojistných událostí, které souvisejí s požáry v domácnostech a budovách, nahlásí každoročně klienti pojišťovně Generali. „Z našich šetření vyplývá, že třicet procent případů je způsobeno závadou na topném systému, zejména komínu,“ uvádí mluvčí pojišťovny Generali Jiří Cívka. Pokud se v případech pojistného plnění zjistí, že komín či jiné spalinové cesty nebyly řádně udržovány a právě z tohoto důvodu došlo ke škodě, má pojišťovna právo plnění zkrátit či dokonce odmítnout.

Text: Jiří Havelka

27. 10. 2016

O Velikonocích pozor na alkohol, sváteční řidiče i střet vozidla se zvěří

Prodloužené víkendy Češi milují. Ten nadcházející bude dokonce superprodloužený. Ke dvěma víkendovým dnům patří jako bonus nejen Velikonoční pondělí ale letos nově také Velký pátek 25. března.  Kromě bohaté pomlázky se dočkáme i změny času ze zimního na letní. Tento přechod s sebou každoročně přináší také nárůst rizika střetů vozidel se zvěří. Na přelomu března a dubna se jejich počet zvýší až o třetinu ve srovnání s jinými měsíci. „Za loňský rok evidujeme téměř tři tisíce střetů vozidel se zvířaty, celková škoda dosáhla 80 milionů korun,“ říká Jiří Cívka, tiskový mluvčí pojišťovny Generali. Oslavy Velikonoc každoročně přivádějí na silnice sváteční řidiče a bohužel i alkohol.

Text: Jiří Havelka

23. 03. 2016

Ani po zimě “beze škod” nemají chataři a chalupáři vyhráno

Chaty a chalupy už se svých Čechů, příslušníků národa s extrémně vysokým počtem rekreačních nemovitostí na hlavu, nemohou po zimě dočkat. A oni se zase těší na ně. Začíná být nejvyšší čas zkontrolovat, jestli objekty neutrpěly během naší nepřítomnosti nějakou škodu. Ale i když po zimě zůstalo všechno v pořádku, není tak docela vyhráno.

Text: Jiří Havelka

02. 04. 2015

V době dovolených vykradou zloději tisíce rodinných domů i bytů

Každý rok policisté před dovolenými varují: Pozor, v létě prudce stoupá počet vykradených domů a bytů. V loňském roce evidovala Policie ČR 4 446 případů krádeží vloupáním v bytech, z toho na letní měsíce jich připadalo 1225, za celý rok pak bylo vykradeno 6 671 rodinných domů, z toho v létě 1559. „Pravidla, jak zabezpečit by či dům proti vykradení, jsou dobře známá. Ale je překvapivé, že se jimi spousta lidí neřídí. V tomto případě není dobré spoléhat na víru, že mně se něco takového nemůže stát,“ uvádí ředitel produktového managementu pojišťovny Generali Jiří Střelický.

Text: Jiří Havelka

06. 06. 2014

Počasí již vystavilo prázdninám účet převyšující 31 milionů korun

Rozmary počasí doprovázené bouřkami, krupobitím, přívalovými dešti a lokálními povodněmi způsobily klientům Generali od začátku prázdnin přibližně 600 škod za více než 31 milionů korun. Přijatá opatření a zkušenosti z loňského kalamitního roku pomáhají likvidátorům pojišťovny Generali vyřizovat škody v rychlém sledu.

Text: Jiří Havelka

25. 07. 2011

Létu vévodí škody napáchané vodou

Letním pojistným událostem na rodinných domech a domácnostech vévodí škody napáchané vodou v kapalném i pevném skupenství. Přírodní živly způsobily klientům Generali během loňského léta škody za více 48 miliónů korun. Letní období (červen až srpen) je spojeno s výraznou proměnlivostí počasí. Sucho a vedro střídá déšť, bouřky doprovází krupobití… Špatné počasí v období dovolených zkazí nejen náladu, ale může také napáchat značné škody na majetku. Co do počtu škod patří mezi další nebezpečí ohrožující domácnosti především zloději.

Text: Jiří Havelka

21. 06. 2011

Generali spouští reklamní kampaň na pojištění majetku Vario, které se sjednává opačným způsobem než je na trhu běžné

Generali dnes zahajuje reklamní kampaň na nový produkt pojištění majetku Vario, která je dalším komunikačním počinem dlouhodobé tržní strategie. Generali je pojišťovnou, která respektuje jedinečnost každého klienta a přináší řešení na základě analýzy individuálních potřeb. Cílem kampaně je posílení image pečující pojišťovny, kde klient není jen číslo a produktová podpora pojištění majetku Vario. Jeho prostřednictvím lze na jedné smlouvě pojistit dům, domácnost i odpovědnost. Způsob sjednání je opačný, než je na trhu běžné. Klient si sám vyloučí předměty a nebezpečí, které nechce do smlouvy zahrnout. Vše ostatní je v rozsahu smlouvy automaticky pojištěno.

Text: Jiří Havelka

10. 05. 2011