Všichni mobilní technici Allianz pojišťovny byli o víkendu nepřetržitě v terénu u klientů. V několika obcích (například Nový Jičín nebo Jeseník nad Bečvou) aktivně spolupracují s místními úřady a poskytují poradenství v místních krizových centrech. Do nejvíce zasažené oblasti, kterou je severní Morava, bylo přes víkend alokováno několik pracovníků likvidace z pražské centrály, aby přímo na zdejším oblastním ředitelství Allianz pojišťovny přijímali hlášení pojistných událostí a podíleli se na prohlídkách u klientů.
Mobilní technici během prohlídek u klientů aktivně nabízejí možnost výplaty záloh. Ty mají za cíl pomoci klientům překlenout nejhorší období, umožnit jim zabránit vzniku dalších škod na jejich majetku a odstraňovat již vzniklé škody.
První zvýšený počet hlášení škod z povodní a záplav začala Allianz pojišťovna přijímat ve čtvrtek ráno. Již během uplynulého víkendu byly první pojistné události, zejména škody menšího rozsahu, uzavřeny a klientům bylo vyplaceno pojistné plnění.
Pojistnou událost lze také nahlásit on-line přes internet Allianz pojišťovny. Na adrese www.allianz.cz najdou klienti nejen potřebná kontaktní telefonní čísla a praktické rady, jak postupovat. Svou pojistnou událost mohou přes internet rovnou i on-line nahlásit a poté sledovat celý průběh likvidace: v jaké fázi vyřizování se nachází, jaké kroky již byly provedeny, jaké dokumenty byly předány a které ještě chybějí. Dokumentaci potřebnou k likvidaci pojistné události lze přes internet rovnou vložit a zaslat elektronicky přímo Allianz pojišťovně.
REKLAMA