30. 07. 2008
Subjekty:
MetLife pojišťovna a.s.
AMCICO AIG Life přináší výsledky průzkumu o povědomí obyvatel České republiky o životním pojištění
Z průzkumu agentury Synovate dále vyplynulo, že 70 % uživatelů internetu má uzavřené životní pojištění. V této skupině převládají muži, kteří si pořídili životní pojistku, nicméně rozdíl mezi nimi není velký – 72 % mužů oproti 67 % žen. „U lidí z větších měst se ukazuje jako nejčastější důvod uzavření pojistky potřeba zabezpečit rodinu v případě úrazu nebo smrti,“ říká Martin Brůha, obchodní ředitel AMCICO AIG Life, a dodává: „v menších obcích však přetrvává pocit, že životní pojištění je nástrojem pro zajištění se na důchod.“ Celkově ze všech skupin respondentů se na dalších dvou místech umístila potřeba zabezpečit se na důchod a uzavření pojištění jako forma naspoření si financí na stáří.
37 % respondentů, kteří ještě nemají životní pojistku, uvedlo, že zatím nad tím nepřemýšleli nebo neměli čas, popř. že jim to nikdo nenabídl. Důvodem, co by tyto lidi naopak přimělo k pořízení životního pojištění, je splácení hypotéky nebo zabezpečení blízkých pro případ svého úrazu nebo skonu. Pouze 19 % lidí by zvážilo pojistku v případě narození potomka.
Součástí průzkumu byl i „vědomostní“ test na téma životního pojištění. V něm nejlépe obstáli lidé z větších měst, s vyšším dosaženým vzděláním a vyššími příjmy. Nicméně rozdíl mezi nejlepšími a nejhoršími výsledky byl minimální.
Tisková zpráva AMCICO AIG Life
AMCICO AIG Life
REKLAMA
AMCICO AIG Life (PRVNÍ AMERICKO-ČESKÁ POJIŠŤOVNA, a.s.) zahájila svou činnost na českém trhu v říjnu 1992. Je dceřinou společností American International Group, Inc. (AIG), která patří ve světě financí
a pojišťovnictví k naprosté špičce a poskytuje společnosti cenné zázemí. AMCICO AIG Life každoročně vykazuje vynikající výsledky v oblastech: výnosy z investic, finanční síla a solventnost nebo produktivita. AMCICO AIG Life nabízí širokou škálu kvalitních produktů životního, úrazového a skupinového pojištění, které se osvědčily
v mnoha zemích světa a které jsou schopny uspokojit požadavky klientů všech věkových kategorií.
ALICO AIG Life
American Life Insurance Company (ALICO), dceřiná společnost American International Group, Inc. (AIG), je jednou z největších mezinárodních životních pojišťoven na světě. Pobočky a dceřiné společnosti ALICO nabízejí širokou škálu produktů životního a zdravotního pojištění, včetně tradičního životního pojištění, variabilního univerzálního životního pojištění a úvěrového životního pojištění, jakož i doplňkové produkty pojištění léčebných výloh a úrazové pojištění, zdravotní pojištění a pojištění pro případ hospitalizace, skupinové životní pojištění, penzijní pojištění či pojištění vyplácené formou důchodu, poskytované prostřednictvím různých prodejních sítí. Společnost působí ve více než 55 zemích a regionech světa, mimo jiné též v Japonsku, Evropě, na Středním Východě, v jižní Asii, v Latinské Americe a karibské oblasti.
AIG
American International Group, Inc. (AIG), přední světová firma v oblasti pojištění a finančních služeb, je jednou z nejvýznamnějších mezinárodních pojišťovacích organizací, která má své pobočky ve více než 130 zemích
a jurisdikcích. Společnosti AIG poskytují své služby obchodním, institucionálním a individuálním klientům prostřednictvím nejrozsáhlejších celosvětových sítí v oblasti pojištění majetku, úrazového pojištění a životního pojištění kteréhokoli pojistitele. Společnosti AIG jsou navíc předními poskytovateli služeb důchodového pojištění, finančních služeb a služeb v souvislosti se správou aktiv (asset management) po celém světě. Kmenové akcie AIG jsou kótovány na newyorské burze, stejně jako na burzách v Irsku a v Tokiu.