20. 08. 2018
Subjekty:
Stavební spořitelna České spořitelny
Buřinka přináší ve své podzimní kampani revoluční novinku
Ještě před koncem prázdnin odstartovala podzimní komunikační kampaň Stavební spořitelny České spořitelny. Po úspěšné jarní propagaci znovu pokračuje Buřinka v televizní kampani, ve které tentokrát komunikuje možnost dokládání účelu úvěru jednoduše a bez faktur, pouze fotografiemi před a po rekonstrukci. Kromě televizních spotů se tento benefit bude až do poloviny října komunikovat prostřednictvím online médií, YouTube, PR a sociálních sítí. Bonusem nejen pro klienty Buřinky bude soutěž o 24 kávovarů, která poběží na Instagramu.
Od 20. srpna mohou televizní diváci vídat aktualizovaný TV spot Buřinky režiséra Milana Baloga, ve kterém hraje opět hlavní roli kuchyně. Tématem 20´ spotu je novinka ÚVĚR BEZ FAKTUR. Klientům výrazně zjednoduší dokládání účelovosti. U nezajištěných úvěrů od Buřinky nemusí dokládat faktury, stačí fotografie před a po skončení rekonstrukce či výstavby a soupis prací. U zajištěných úvěrů je možné dokládat účelovost i aktualizací znaleckého posudku.
Zároveň s kampaní bude pro klienty Buřinky spuštěno uživatelsky komfortní webové rozhraní pro nahrání potřebných fotografií a dokumentů, a to přímo na internetových stránkách Buřinky: https://www.burinka.cz/zasilani-podkladu-a-dokumentu/.
Buřinka zákazníky přesvědčuje, že je skvělým partnerem všech českých domácností při rekonstrukci
a snaží se v duchu své vize „Společně měníme bydlení v domov“ nabídnout co nejjednodušší
a nejsnadnější financování představ o vysněném domově. Z Úvěru od Buřinky si mohou nyní klienti pořídit i další položky, které až dosud nebylo možné úvěrem financovat. Jde například o bílou i černou elektroniku nebo domácí textil, pokud si je klient pořídí v souvislosti s rekonstrukcí či výstavbou.
Hlavním produktem, který Buřinka v této komunikační kampani propaguje, je Úvěr od Buřinky s konkrétní nabídkou půjčky na rekonstrukci ve výši 200 000 Kč za 1 460 Kč měsíčně.