16. 09. 2015
Subjekty:
Českomoravská stavební spořitelna
ČMSS spouští novou kampaň zaměřenou na „Mamánky“
Českomoravská stavební spořitelna spustila novou kampaň zaměřenou na mladé lidi žijící u rodičů. „Těch je podle aktuálního průzkumu téměř třetina a pro mladé lidi i rodiče představuje společné soužití velký kompromis,“ vysvětluje marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková. „Cílem naší kampaně je vzbudit u mladých lidí zájem a diskuzi o osamostatňování se a s tím souvisejícím hledáním řešení svých bytových potřeb,“ dodala.
Základním kamenem kampaně je web www.zvedejkotvy.cz, kde ČMSS bude postupně představovat různé tipy a zkušenosti ze života „Mamánků“. Kampaň bude provázet zapojení sociálních sítí i advertorialů v tisku i online médiích.
Dvě třetiny rodičů udávají, že svým dětem na vlastní bydlení spoří. Průměrná částka, kterou dítě od rodičů při odchodu z domova dostane, je 130 tisíc korun, uvádí průzkum, který pro ČMSS zpracovala agentura STEMM.
Hlavní bariérou osamostatnění mladých lidí jsou finance, velká část mladých se bojí i ztráty pohodlí nebo nechtějí přijmout odpovědnost. „Nicméně finanční hledisko je zcela rozhodující, uvědomují si ho rodiče i děti. Téma tzv. mamánkovství je tak v současné době aktuální jak pro mladé lidi, tak i pro jejich rodiče. Chceme na tento společenský fenomén upozornit nenásilnou a zábavnou formou,“ uzavřela Vlaďka Dvořáková.