11. 10. 2016
Subjekty:
Českomoravská stavební spořitelna
ČMSS v nové kampani dodává klientům odvahu plnit si vlastní představy o bydlení
ČMSS spouští nový koncept své marketingové komunikace, jejíž nejviditelnější změnou je nová reklamní kampaň. „Chceme se především odlišit: od ostatních stavebních spořitelen, od bankovních institucí, ale i od naší komunikace v minulosti. Vysíláme jasný signál, že ČMSS se mění,“ řekla k nové kampani marketingová ředitelka ČMSS Vlaďka Dvořáková.
„Nebudeme jako jiné finanční instituce komunikovat úrokové sazby či výši měsíčních splátek, chceme se zaměřit na emoce. Chceme, aby klienti viděli, že si za svou představou o bydlení mají jít a nemají přitom dělat kompromisy. A budeme rádi, když ČMSS pro ně bude partnerem, který jim jejich sny pomůže splnit,“ představila kampaň Vlaďka Dvořáková.
Součástí nového komunikačního stylu ČMSS je i nová webová stránka www.najdetesevevlastnim.cz, na které lze najít mj. úspěšné a zajímavé rekonstrukce klientů, rady a tipy, jak rekonstruovat, modelové kalkulace nejčastějších typů rekonstrukcí, součástí bude i obsah mířící spíše na pobavení.
„Stěžejním komunikačním kanálem je televize, pro kterou jsme tentokrát připravili dva spoty. Oba jsou založené na stejné emoční myšlence, ale každý oslovuje jiné publikum. Kromě televize bude kampaň na cca 40 billboardech a 130 osvětlených vitrínách na zastávkách MHD po celé České republice, budeme mít silnou tiskovou i online kampaň,“ dodala Vlaďka Dvořáková.
Kampaň připravila ČMSS ve spolupráci s novou reklamní agenturou Konektor, spoty natáčel režisér Tomáš Řehořek.
REKLAMA