Klienti mBank mají nově možnost využívat notifikační služby. SMS a E-mail Push jsou tak další z novinek, které mBank v těchto týdnech postupně uvádí na český trh. Díky notifikačním službám klient může rychleji a jednodušeji kontrolovat své finance. Zároveň tyto notifikace dále zvyšují bezpečnost při zvýšeném komfortu užívání služeb mBank.
mBank působí na českém trhu od konce listopadu 2007. Nyní na trh postupně uvádí klíčové produkty a služby. „Věřím, že zavedení notifikačních služeb SMS a E-mail Push povede ke zvýšení komfortu pro všechny klienty, kteří využívají služby mBank,“ říká Jiří Báča, generální ředitel mBank ČR.
V rámci SMS push nabízí mBank šest variant:
REKLAMA
- Standard zdarma (defaultně nastaveno)
- Karty (všechny karetní operace od určité výše)
- Transakce nad 150 Kč
- Transakce nad 1500 Kč
- All inclusive (převody a karetní transakce)
- Bezpečí (změna údajů, úspěšné i neúspěšné přihlášení do IB a na mLinku).
Klienti si mohou vybrat ze čtyř výhodných tarifů:
- Push 20 – 20 SMS za 25 Kč
- Push 40 – 40 SMS za 45 Kč
- Push 60 – 60 SMS za 55 Kč.
Pokud si klient nezvolí žádný z tarifů, pak za každou SMS 1,40 Kč. Všechny ceny jsou včetně DPH. Změnu tarifu si klient může kdykoliv zdarma nastavit, nebo naopak deaktivovat.
REKLAMA
E-mail Push má pak velmi podobné parametry, jsou použity i stejná pojmenování připravených variant, ale všechny zasílané e-maily jsou zdarma. Mají formu denních souhrnů, zasílané jsou následující den ráno mezi 6:00 a 8:00. Přehled operací se opět vztahuje pouze na operace nepotvrzované SMS a má formu HTML přílohy. Přehled nastavení variant a další podrobnosti najdete na http://www.mbank.cz/pruvodce/sms-email-push.html
Do konce týdne můžete ještě ve stanici metra Florenc najít bankéře v kleci. Guerillová kampaň s názvem Nekrmte bankéře! odstartovala minulý týden. K uzavření bankéře do klece přistoupila mBank hlavně proto, abychom neotřelým a netradičním způsobem upozornili na nesmyslnost některých bankovních poplatků v ČR.
Tomáš Vyšohlíd
Communication & PR Manager mBank ČR