„Trh realit pomalu ožívá a pro další navýšení podílu FINEP je klíčová dobře zacílená a efektivní marketingová strategie. Proto bude připravovaná kampaň vycházet z přesných průzkumů trhu a zaměří se klienty, upřednostňující bydlení vyššího standardu,“ říká Gustav Libra, marketingový ředitel společnosti FINEP.
Gustav Libra (38) vystudoval marketing a bankovnictví na VŠE Praha. Je absolventem profesních kurzů CIMA a Business Success.
Profesní kariéru zahájil v reklamních agenturách (Lowe GGK, GHS Partner, Lineart, Mark BBDO). Poté působil v ČSOB v oddělení komunikace, odkud přešel do Provident Financial, kde řídil marketingovou komunikaci v České a Slovenské republice. Založil zde oddělení regionálního marketingu a rozvinul retenční zákaznické aktivity. Podílel se na otevření trhu půjček do domácností v Moskvě, kde také v letech 2007 a 2008 aktivně působil.