24. 08. 2021
Home Credit nabídl pomoc klientům na jižním Moravě zasažených tornádem
Společnost Home Credit přistoupila k individuální pomoci svým klientům, kteří čelí mimořádné situaci po ničivé bouři a tornádu na jižní Moravě. Ombudsman klientů Home Credit aktivně řeší s klienty jejich aktuální potřeby. Po domluvě některým lidem nabídl odklad splátek, odpuštění dluhu nebo snížení úroku na 0 %.
„Jedné naší klientce z Hodonína, tornádo zcela zničilo dům, který museli hasiči strhnout a nezůstalo ji v podstatě vůbec nic. Nyní žije v přiděleném náhradním bytě. Zboží, které si pořídila na splátky, zůstalo také v sutinách. Klientce zbývala nemalá částka k doplacení, kterou jsme ji odpustili,“ uvádí konkrétní příklad pomoci Miroslav Zborovský, ombudsman klientů Home Credit, podnět přišel od operátora klientského centra.
V mnoha případech Home Credit po domluvě s klientem odložil splátky, někdy směřovala také pomoc lidem, kteří nabízeli svoji okamžitou finanční podporu svým příbuzným, kteří přišli o vše. Hodně klientů mělo poničené automobily a zcela nebo z části poškozený dům. Ombudsman také řešil odklad splátek u klienta, který nemohl plně splácet půjčku kvůli sníženému příjmu, když jako dobrovolník pomáhal v oblastech poničených tornádem s odstraňováním jeho ničivých následků.
„Vždy radíme klientům, kteří se ocitnou v tíživé finanční situaci, ať již je zapříčiněna přírodní katastrofou, osobní tragédií nebo jakoukoliv nepříznivou životní událostí, aby na nic nečekali a ihned nás kontaktovali. Nejlepší je takovou situaci řešit okamžitě, závazky časem nezmizí, naopak narostou. V Home Creditu přistupujeme ke klientům individuálně a vždy se snažíme najít východisko vzniklé situace, klienty odkazujeme také na neziskové organizace, které jim zdarma poradí,“ uvádí na závěr Miroslav Zborovský z Home Creditu.