01. 07. 2009
Subjekty:
Kooperativa pojišťovna
Kooperativa z povodní registruje 900 škod za 130 milionů korun
Všichni klienti mohou škody nahlásit na zelené nonstop lince Kooperativy 800 105 105, on-line na www.koop.cz či na libovolném obchodním místě firmy. Kooperativa intenzivně pracuje na mapování a sčítání škod, které likvidátoři pojišťovny v terénu operativně řeší.
Další pracovníci Kooperativy spolupracují přímo v postižených oblastech s místními samosprávami, kde lidem postiženým povodněmi všemožně pomáhají, jak s vyplňováním dokumentů k nahlášení škod, tak s jinými problémy.
Kooperativa je připravena klientům postiženým záplavami vyplatit zálohy na pojistná plnění. Pracovníci pojišťovny se pohybují v zasažených oblastech a po prohlídce škody jsou připraveni v naléhavých případech vyplatit poškozeným zálohu. Některé rodiny jsou skutečně v tísni a potřebují, abychom reagovali velice rychle, proto naši likvidátoři pracovali také během uplynulého víkendu.
Pro usnadnění vyřízení škodní události Vám doporučujeme následující postup:
· zabraňte zvětšování rozsahu škody,
REKLAMA
· nahlaste škodní událost na bezplatnou telefonní linku 800 105 105
· pořiďte fotodokumentaci škody,
· vypracujte seznam zasažených věcí s uvedením ceny, stáří a rozsahu poškození věcí,
· je-li to možné, zajistěte doklady k zasaženým věcem (účty, záruční listy atd.),
REKLAMA
· zasažené věci nepodléhající zkáze ponechejte pro prohlídku pracovníkem pojišťovny,
· poškozené zaplavené věci vysušte, elektrické spotřebiče nezapínejte a zabezpečte
· posouzení odbornou opravnou.
· U podnikatelů je navíc potřeba pojišťovně předat:
REKLAMA
· Účetní evidenci zasažených věcí – inventární soupisy s vyznačením zasažených věcí,
· cenami, stářím a odhadem poškození,
· účetní stavy majetku (zásob, movitého a nemovitého majetku), z doby bezprostředně
· před vznikem škody.
Pracovníci Kooperativy dohodnou s klienty termín prohlídky respektive další postup. Zajištěním uvedených kroků přispějete k urychlenému a bezproblémovému vyřízení své škodní události.