„FINEP v kampani využívá jedinečný přístup, který otevírá prostor vystihnout skutečné benefity bydlení v nové čtvrti. Obrazně řečeno – zatímco všichni ostatní nabízí pouze bydlení, které končí zdmi nového bytu, FINEP jde dále a promýšlí, designuje a staví i vše ostatní, co je za zdmi bytu či kanceláře a co patří k modernímu životu v metropoli,“ vysvětluje Jan Zachariáš, marketingový ředitel společnosti FINEP.
Marketingový mix je postavený především na silném outdooru, který bude po celý letošní rok postupně odhalovat benefity Západního Města, dále na tiskových inzerátech a internetové kampani směřující k mikrosite www.objevtenovysvet.cz. Ta ve druhé fázi teaserové kampaně do detailu vysvětlí koncept Nového světa.
„Komunikace FINEPu je založena především na kontinuální podpoře silné značky. Na českém realitním a developerském trhu se jedná o specifický přístup, všude kolem vidíme především jednoduchou, racionální a odosobnělou komunikaci ve stylu obrázek, cena, lokalita, pár abstraktních superlativů a kontakt na prodejce. Myslím, že tento styl patří někam na začátek 90. let minulého století,“ doplňuje Zachariáš.
Využity budou také vkládací brožurky, které se objeví v klíčových médiích a poskytnou vyčerpávající a přehledné informace o klíčovém projektu FINEPu. Mediální výdaje se budou blížit číslu 20 milionů Kč.
REKLAMA
Reklamní agentura Young & Rubicam připravila strategický rámec a koncept komunikační kampaně. Autorem webových stránek a počítačem vytvořené 3D planety, které jsou společným grafickým prvkem ve všech médiích, je studio Reného Slauky.